Ειδήσεις - νέα από την Χαλκίδα και την Εύβοια | Eviaportal.gr
Η μόδα ανανεώνεται εκ των έσω και παραδίδει μαθήματα μάρκετινγκ στην Ελλάδα της κρίσης. Kαλοκαίρι, ήλιος, θάλασσα, Ακρόπολη, δωδεκάθεο, Ζορμπάς, χωριάτικη, Greek kamaki, κρίση, διαφθορά, χρέος, ανεργία, απεργίες, επεισόδια, μετανάστες, εγκληματικότητα. Την παλέτα που συνθέτει την εικόνα της Ελλάδας συμπληρώνουν τα τελευταία χρόνια χαρακτηριστικά που δεν την κολακεύουν.
Η μόδα ανανεώνεται εκ των έσω και παραδίδει μαθήματα μάρκετινγκ στην Ελλάδα της κρίσης
Η μόδα ανανεώνεται εκ των έσω και παραδίδει μαθήματα μάρκετινγκ στην Ελλάδα της κρίσης

Το παλιό μοντέλο που λειτουργούσε νοσταλγικά βασισμένο σε στερεότυπα του παρελθόντος ήταν το πρώτο που χρεοκόπησε μόλις μας χτύπησε την πόρτα η οικονομική κρίση.

Η μεσογειακή μας γοητεία χάθηκε και ο Ζορμπάς μεταμορφώθηκε σε τεμπέλη.

Στο άκουσμα της λέξης «Ελλάδα» έρχονται στον νου το έλλειμμα, η ύφεση, η χρεοκοπία. Οι συνέπειες είναι σκληρές, αν κρίνει κάποιος από τα διεθνή επικριτικά πρωτοσέλιδα και τη μεταστροφή της κοινής γνώμης σε ευρωπαϊκές χώρες που άλλοτε τροφοδοτούσαν τον τουρισμό, βασική πηγή ενίσχυσης της εγχώριας οικονομίας.

Η κρίση που βιώνουμε είναι πέρα από οικονομική και κρίση ταυτότητας. Αυτής που φέρουμε με αφορμή τις συνθήκες και αυτής που θέλουμε να έχουμε.

Υπάρχει όμως διέξοδος; Πολλές ιδιωτικές πρωτοβουλίες επιχειρούν να μας κάνουν να πιστέψουμε ότι υπάρχει. Το «Γίνεται» του Πίτερ Οικονομίδη, το σύνθημα «Give Greece a chance», πίσω από το οποίο ενώθηκαν μερικές από τις μεγαλύτερες ελληνικές επιχειρήσεις, με σειρά καταχωρίσεων σε ξένα έντυπα, το «Crazy for Greece» που δηλώνει ο όμιλος Folli Follie στην καλοκαιρινή του καμπάνια, όλα θέλουν να θυμίσουν ότι υπάρχει μια όμορφη Ελλάδα.

Ακόμη και το «I am Greek and I wanna go home», η εθελοντική κίνηση για την επιστροφή των ελληνικών αρχαιοτήτων που βρίσκονται στο εξωτερικό. Αλλά και το σποτ «Keep Walking Greece», το πρώτο ελληνικό σποτ για το Johnnie Walker από τους Newtons.

Υπάρχει διέξοδος. Αρκεί να αποφασίσουμε ποια στοιχεία θέλουμε να μας χαρακτηρίζουν. Οχι μόνο την εικόνα μας. Αλλά την ουσία μας. Αυτά που θέλουμε να αναδείξουμε και αυτά που θα αποχωριστούμε. Επενδύοντας σε νέες ιδέες και ανθρώπους, στην υγιή επιχειρηματικότητα, στη δημιουργικότητα, στην επικοινωνία και στη ζεστή φιλοξενία και σε όλα όσα περιλαμβάνονται στο δαιμόνιο της φυλής.

Ας πάρουμε παράδειγμα από τον τρόπο με τον οποίο  ανανεώνεται η μόδα.

Οι τάσεις στις πασαρέλες δημιουργούν την ψευδαίσθηση του καινούργιου. Ωστόσο οι σχεδιαστές βασίζονται πάντα στα ίδια χρώματα και σχέδια, αναζητώντας στα παλιά τα ιδανικά συστατικά για τους νέους τους συνδυασμούς.

Παρ’ όλα αυτά το αποτέλεσμα μοιάζει να έχει γίνει από την αρχή, απαλλαγμένο από το παρελθόν. Γιατί λοιπόν να μην ψάξουμε στο σεντούκι της ταυτότητάς μας, ώστε να διαλέξουμε τα καλύτερα και να τους δώσουμε νέα πνοή; Αυτά που πιστεύουμε ότι αντιπροσωπεύουν τον καλό μας εαυτό. Αυτόν που θα αγαπήσουμε εμείς, για να μας αγαπήσουν και οι άλλοι.

Της Χριστίνας Πουτέτση (Βήμα)




Δημοφιλή σήμερα

Ένας Ευβοιώτης στην λίστα με τα νέα στελέχη που εισέρχονται στη Ν.Δ

Ένας Ευβοιώτης στην λίστα με τα νέα στελέχη που εισέρχονται στη Ν.Δ

15/01/2017
Ο Πολιτικός Επιστήμων Ιωάννης Μανώλης, που κατάγεται από το Μαρμάρι Εύβοιας, πέρασε όλα τα στάδια της διαδικασίας τω...
Εξέλεξε νέο ΔΣ ο Σύλλογος Κρητών Ευβοίας «Ο Ψηλορείτης»

Εξέλεξε νέο ΔΣ ο Σύλλογος Κρητών Ευβοίας «Ο Ψηλορείτης»

15/01/2017
Νέο ΔΣ εξέλεξε την Κυριακή 15 Ιανουαρίου ο Σύλλογος Κρητών Ευβοίας «Ο Ψηλορείτης»....
Έκοψε την πίτα του ο Σύλλογος Κρητών Ευβοίας «Ο Ψηλορείτης»

Έκοψε την πίτα του ο Σύλλογος Κρητών Ευβοίας «Ο Ψηλορείτης»

15/01/2017
Με μία όμορφη εκδήλωση ο Σύλλογος Κρητών Ευβοίας «Ο Ψηλορείτης», έκοψε την πρωτοχρονιάτικη πίτα του, την Κυριακή 15 Ιανουαρίου στην ...

Κάνε το δικό σου σχόλιο

Όνομα
Email (δεν θα εμφανίζεται)
Σχόλια (δεν θα δημοσιεύονται σχόλια με διευθύνσεις προς άλλους ιστότοπους)
* Η συμπλήρωση όλων των πεδίων της φόρμας είναι υποχρεωτική.

Αρχή της σελίδας