Ειδήσεις - νέα από την Χαλκίδα και την Εύβοια | Eviaportal.gr
Επιστολή απέστειλε το Εργατικό Κέντρο Ευβοίας στον Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΟΤΕ κο Μιχάλη Τσαμάζ, για τις εργατικές εξελίξεις που υφίσταται στο εργατικό δυναμικό του ΟΤΕ.
ΟΤΕ
ΟΤΕ

Πιο συγκεκριμένα η επιστολή αναφέρει:

Κύριε ,
Ο ΟΤΕ από αρχής της λειτουργίας του έχει μπει στα μυαλά των Ελλήνων ως ο πιο έμπιστος οργανισμός και κατ΄εξοχήν Εθνικός Τηλεπικοινωνιακός Φορέας.  Η  κοινωνική προσφορά και η πολιτική απέναντι στους πολίτες ήταν θετική με κατανόηση για τα οποιαδήποτε προβλήματα του.

Από τότε που έγινε εξαγορά του πλειοψηφικού πακέτου του ΟΤΕ από την DΕUTSCHE TELEKOM, η συμπεριφορά απέναντι στους πολίτες αλλά και τους εργαζόμενους άλλαξε προς το χειρότερο. Αναρωτιόμαστε ; θέλετε να φτάσετε τους εργαζόμενους στον ΟΤΕ στα επίπεδα της FRANCE TELEKOM (50 αυτοκτονίες) ;

Έπειτα από τις περικοπές στις θέσεις εργασίας, μισθούς, κλείσιμο  καταστημάτων κ.λ.π., προχωράτε και σε διακοπές τηλεφώνων απροειδοποίητα κατά εμάς και σε 15 ημέρες από τη προέλευση  της ημερομηνίας.

Με το κλείσιμο των καταστημάτων να μας πείτε εάν ωφελήθηκε ο ΟΤΕ ; εάν έχασε πελάτες και ζημιώθηκε ; να μας πείτε ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη για την απόφαση αυτή ; θεωρείτε ότι τα 7 ευρώ για επανασύνδεση είναι παραδεκτά για άμεσες επανασυνδέσεις σε πιστούς πελάτες ;

Εκτός από τα παράπονα που γίνονται από εκατοντάδες πολίτες, το διαπιστώσαμε και εμείς οι ίδιοι με την διακοπή του FAX ΤΟΥ Εργατικού Κέντρου Εύβοιας για οφειλή μόλις 75,50 Ευρώ  και του τηλεφώνου για 65 ευρώ.

Σημειώτεον, ότι ουδέποτε δεν έχουμε καθυστερήσει οφειλές παρόλα τα προβλήματα που έχουμε από την κατάργηση της Εργατικής Εστίας και τη μη καταβολή λειτουργικών εξόδων επί 8μήνου τουλάχιστον.

Θα πρέπει να αναρωτηθούμε  μήπως η αιμορραγία που έχετε στους πελάτες σας (500.000 περίπου), δεν είναι μόνο από πολιτική της Εθνικής Επιτροπής  Τηλεπικοινωνιών που σας δεσμεύει αλλά είναι και από δικές σας συμπεριφορές όπως η ανωτέρω.

Πιστεύουμε ότι για να διατηρηθεί στο μυαλό και τις ψυχές των Ελλήνων  ότι ο ΟΤΕ είναι ο μεγάλος Κοινωνικός πάροχος τηλεφωνίας και όχι μόνο πρέπει να προσαρμοστείτε στην Ελληνική πραγματικότητα και τα προβλήματα που έχουν δημιουργήσει η κρίση, οι αντικοινωνικές και αντεργατικές πολιτικές.

Ο ΟΤΕ οφείλει να βρει τρόπους να διευκολύνει τους πιστούς  πελάτες του στην εξόφληση των οφειλών τους και στην καλύτερη εξυπηρέτηση του για να συνεχίσει να είναι ο πιο ΜΕΓΑΛΟΣ , ο πιο ΕΜΠΙΣΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ.




Κάνε το δικό σου σχόλιο

Όνομα
Email (δεν θα εμφανίζεται)
Σχόλια (δεν θα δημοσιεύονται σχόλια με διευθύνσεις προς άλλους ιστότοπους)
* Η συμπλήρωση όλων των πεδίων της φόρμας είναι υποχρεωτική.

Σχόλια

[2]
Νίκος Μαντούβαλος (12/7/2012 2:36:05 πμ)
Δεν γνωρίζω για τα εργασιακά, που έχουν καταρρεύσει για τις θυγατρικές του ΟΤΕ. Όσον αφορά το κόψιμο του ΦΑΞ σας οφείλεται στην παλιά πολιτική του οργανισμού, να κόβει όποιο λογαριασμό είναι άνω των 60€ απλήρωτος ,μου έχει συμβεί και σε εμένα προσωπικά κι έτσι το γνωρίζω. Καλή συνέχεια και λίγη προσοχή στις λεπτομέρειες για να μην χάσουμε το δίκιο μας !
Τ. ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ (20/7/2012 10:29:41 πμ)
Με ευθύνη του ΟΤΕ είμαι χωρίς σταθερό τηλέφωνο και ίντερνετ επί δύο μήνες. Εκανα καταγγελία στα κεντρικά του ΟΤΕ στον ΟΤΕ Μυτιλήνης όπου υπα΄ρχει το πρόβλημα καμία ανταπόκριση! Αποτέλεσμα εγώ ποτέπια στον ΟΤΕ!!!
Σημείωση: Όλα τα σχόλια αποτελούν προσωπικές απόψεις των συμμετεχόντων, και με κανέναν τρόπο δεν εκφράζουν την άποψη του EVIAPORTAL.GR. Σε κάθε περίπτωση όμως το EVIAPORTAL.GR διατηρεί το δικαίωμα να μη δημοσιεύει σχόλια τα οποία είναι υβριστικού ή συκοφαντικού περιεχομένου.

Αρχή της σελίδας