Ειδήσεις - νέα από την Χαλκίδα και την Εύβοια | Eviaportal.gr
Τέσσερα βραβεία απέσπασε η Vodafone, στο πλαίσιο της διοργάνωσης των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών, μεταξύ των οποίων και το Βραβείο για το καλύτερο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς με το οποίο διακρίνεται για τρίτη συνεχόμενη χρονιά.

Η βράβευση της Vodafone σε τέσσερις διαφορετικές κατηγορίες αποτελεί σημαντική αναγνώριση της πελατοκεντρικής φιλοσοφίας της εταιρείας και της βέλτιστης εξυπηρέτησης των πελατών της σε όλα τα επίπεδα. Η Vodafone, στα τρία χρόνια του θεσμού, έχει αποσπάσει τα περισσότερα βραβεία από κάθε άλλη εταιρία στην Ελλάδα, φτάνοντας συνολικά τα επτά.

Επιπρόσθετα, η Vodafone έλαβε Βραβεία και στις κατηγορίες «Μάνατζερ της χρονιάς στην εξυπηρέτηση πελατών μεγάλης εταιρίας», «Ομάδα της χρονιάς: Διαχείριση παραπόνων» καθώς και για την «Καινοτομία στην εξυπηρέτηση πελατών» που αφορά στην υπηρεσία «Έλεγχος Χρήσης» μέσω διαδικτύου ή κινητού.

Ο κ. Γλαύκος Περσιάνης, Chief Executive Officer της Vodafone Ελλάδος, δήλωσε σχετικά: "Αποτελεί στρατηγική επιλογή της Vodafone η παροχή βέλτιστης εμπειρίας εξυπηρέτησης πελατών και η ανάπτυξη καινοτόμων υπηρεσιών και προϊόντων υψηλής ποιότητας.

Η εξυπηρέτηση του πελάτη είναι μια διαδικασία συνεχούς εξέλιξης και ανανέωσης. Θέλουμε να είμαστε πάντα δίπλα στον πελάτη, να ακούμε τις ανάγκες του και να του παρέχουμε τις καλύτερες δυνατές υπηρεσίες. Στόχος μας είναι να εξελισσόμαστε διαρκώς και να προσφέρουμε σύγχρονες και καινοτόμες υπηρεσίες, πάντα με άξονα τις πραγματικές ανάγκες των πελατών μας. Δεσμευόμαστε προς τους πελάτες μας ότι θα συνεχίσουμε να είμαστε εδώ, κάθε φορά που μας χρειάζονται».

Ακολουθούν οι φετινές διακρίσεις της Vodafone καθώς και οι εκπρόσωποι της εταιρείας που παρέλαβαν τα Βραβεία:

Καλύτερο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών Μεγάλης Εταιρίας: Το Βραβείο παρέλαβε, εκπροσωπώντας συνολικά την Διεύθυνση Εξυπηρέτησης, ο κ. Νίκος Αποστολόπουλος, Corporate Customer Operations Manager.

Καινοτομία στην Εξυπηρέτηση Πελατών: Το Βραβείο παρέλαβε η κα. Ελίνα Σβύρου, Online Manager και ο κ. Θεόδωρος Βελάνας, Self Care Supervisor.

Καλύτερη Ομάδα Διαχείρισης Παραπόνων: To Βραβείο παρέλαβε η κα. Μαρίνα Σωφρόνη, Support Services Manager και ο κ. Χαράλαμπος Παλάσης, Complaint Management Supervisor.

Manager της Χρονιάς στην Εξυπηρέτηση Πελατών Μεγάλης Εταιρίας αναδείχθηκε ο κ. Νίκος Αποστολόπουλος.

Τα Βραβεία διοργανώνονται από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), με σκοπό την αναγνώριση ανθρώπων και οργανισμών που είναι αφοσιωμένοι στην εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών και  καταναλωτών στην Ελλάδα, στον ιδιωτικό και το δημόσιο τομέα.




Δημοφιλή σήμερα

Ο Μιχάλης Τζουγανάκης στην Οδό Ονείρων

Ο Μιχάλης Τζουγανάκης στην Οδό Ονείρων

21/03/2017
Μία μοναδική εμφάνιση στην Οδό Ονείρων θα πραγματοποιήσει το Σάββατο 25 Μαρτίου ο Μιχάλης Τζουγανάκης....
Τα «είπαν με ένα στίχο» οι μαθητές σχολείων της Εύβοιας στο Θέατρο Παπαδημητρίου

Τα «είπαν με ένα στίχο» οι μαθητές σχολείων της Εύβοιας στο Θέατρο Παπαδημητρίου

21/03/2017
Μία πολύ όμορφη εκδήλωση με κύριους πρωταγωνιστές μαθητές Γυμνασίων και Λυκείων πραγματοπο...
Επιθυμούμε μια ΛΑΡΚΟ Δημόσια, σύγχρονη και παραγωγική

Επιθυμούμε μια ΛΑΡΚΟ Δημόσια, σύγχρονη και παραγωγική

22/03/2017
Το ΠΑΣΟΚ διακρίνοντας την ανυπαρξία κυβερνητικού σχεδιασμού για την ομαλή λειτουργία της ΛΑΡΚΟ κατέθεσε επίκαιρη ερώτηση στους αρμόδιους Υπουργο...

Κάνε το δικό σου σχόλιο

Όνομα
Email (δεν θα εμφανίζεται)
Σχόλια (δεν θα δημοσιεύονται σχόλια με διευθύνσεις προς άλλους ιστότοπους)
* Η συμπλήρωση όλων των πεδίων της φόρμας είναι υποχρεωτική.

Αρχή της σελίδας