Ειδήσεις - νέα από την Χαλκίδα και την Εύβοια | Eviaportal.gr
Τέσσερα βραβεία απέσπασε η Vodafone, στο πλαίσιο της διοργάνωσης των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών, μεταξύ των οποίων και το Βραβείο για το καλύτερο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς με το οποίο διακρίνεται για τρίτη συνεχόμενη χρονιά.

Η βράβευση της Vodafone σε τέσσερις διαφορετικές κατηγορίες αποτελεί σημαντική αναγνώριση της πελατοκεντρικής φιλοσοφίας της εταιρείας και της βέλτιστης εξυπηρέτησης των πελατών της σε όλα τα επίπεδα. Η Vodafone, στα τρία χρόνια του θεσμού, έχει αποσπάσει τα περισσότερα βραβεία από κάθε άλλη εταιρία στην Ελλάδα, φτάνοντας συνολικά τα επτά.

Επιπρόσθετα, η Vodafone έλαβε Βραβεία και στις κατηγορίες «Μάνατζερ της χρονιάς στην εξυπηρέτηση πελατών μεγάλης εταιρίας», «Ομάδα της χρονιάς: Διαχείριση παραπόνων» καθώς και για την «Καινοτομία στην εξυπηρέτηση πελατών» που αφορά στην υπηρεσία «Έλεγχος Χρήσης» μέσω διαδικτύου ή κινητού.

Ο κ. Γλαύκος Περσιάνης, Chief Executive Officer της Vodafone Ελλάδος, δήλωσε σχετικά: "Αποτελεί στρατηγική επιλογή της Vodafone η παροχή βέλτιστης εμπειρίας εξυπηρέτησης πελατών και η ανάπτυξη καινοτόμων υπηρεσιών και προϊόντων υψηλής ποιότητας.

Η εξυπηρέτηση του πελάτη είναι μια διαδικασία συνεχούς εξέλιξης και ανανέωσης. Θέλουμε να είμαστε πάντα δίπλα στον πελάτη, να ακούμε τις ανάγκες του και να του παρέχουμε τις καλύτερες δυνατές υπηρεσίες. Στόχος μας είναι να εξελισσόμαστε διαρκώς και να προσφέρουμε σύγχρονες και καινοτόμες υπηρεσίες, πάντα με άξονα τις πραγματικές ανάγκες των πελατών μας. Δεσμευόμαστε προς τους πελάτες μας ότι θα συνεχίσουμε να είμαστε εδώ, κάθε φορά που μας χρειάζονται».

Ακολουθούν οι φετινές διακρίσεις της Vodafone καθώς και οι εκπρόσωποι της εταιρείας που παρέλαβαν τα Βραβεία:

Καλύτερο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών Μεγάλης Εταιρίας: Το Βραβείο παρέλαβε, εκπροσωπώντας συνολικά την Διεύθυνση Εξυπηρέτησης, ο κ. Νίκος Αποστολόπουλος, Corporate Customer Operations Manager.

Καινοτομία στην Εξυπηρέτηση Πελατών: Το Βραβείο παρέλαβε η κα. Ελίνα Σβύρου, Online Manager και ο κ. Θεόδωρος Βελάνας, Self Care Supervisor.

Καλύτερη Ομάδα Διαχείρισης Παραπόνων: To Βραβείο παρέλαβε η κα. Μαρίνα Σωφρόνη, Support Services Manager και ο κ. Χαράλαμπος Παλάσης, Complaint Management Supervisor.

Manager της Χρονιάς στην Εξυπηρέτηση Πελατών Μεγάλης Εταιρίας αναδείχθηκε ο κ. Νίκος Αποστολόπουλος.

Τα Βραβεία διοργανώνονται από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), με σκοπό την αναγνώριση ανθρώπων και οργανισμών που είναι αφοσιωμένοι στην εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών και  καταναλωτών στην Ελλάδα, στον ιδιωτικό και το δημόσιο τομέα.




Δημοφιλή σήμερα

Τίμησε τη Μάχη της Κρήτης ο Σύλλογος Κρητών Ευβοίας «Ο Ψηλορείτης»

Τίμησε τη Μάχη της Κρήτης ο Σύλλογος Κρητών Ευβοίας «Ο Ψηλορείτης»

22/05/2017
Με μία πολύ όμορφη εκδήλωση στην ταβέρνα Πύργος στο Γυμνό Ευβοίας, τίμησε τη Μάχη της Κρήτης, την Κυριακή 21 Μαΐου, ο ...
Με 230 πιστούς η 2η προσκυνηματική εκδρομή της Π.Ε. Ευβοίας προς τον Άγιο Ιωάννη το Ρώσσο

Με 230 πιστούς η 2η προσκυνηματική εκδρομή της Π.Ε. Ευβοίας προς τον Άγιο Ιωάννη το Ρώσσο

23/05/2017
Με 230 πιστούς πραγματοποιήθηκε η δεύτερη προσκυνηματική εκδρομή της Περ...
Δυναμικό και άκρως χορευτικό το τελευταίο live της Οδού Ονείρων με τη Γλυκερία

Δυναμικό και άκρως χορευτικό το τελευταίο live της Οδού Ονείρων με τη Γλυκερία

20/05/2017
Μία υπέροχη και άκρως χορευτική εμφάνιση πραγματοποίησε την Παρασκευή 19 Μαΐου η μεγάλη ερμηνε...

Κάνε το δικό σου σχόλιο

Όνομα
Email (δεν θα εμφανίζεται)
Σχόλια (δεν θα δημοσιεύονται σχόλια με διευθύνσεις προς άλλους ιστότοπους)
* Η συμπλήρωση όλων των πεδίων της φόρμας είναι υποχρεωτική.

Αρχή της σελίδας