Ειδήσεις - νέα από την Χαλκίδα και την Εύβοια | Eviaportal.gr
Ο Ανεξάρτητος Βουλευτής Ευβοίας Κώστας Μαρκόπουλος, υπέβαλλε ερώτηση στην Υπουργό Τουρισμό Όλγα Κεφαλογιάννη, με θέμα τα «Μέτρα τόνωσης του τουρισμού στην Αθήνα».
Κώστας Μαρκόπουλος
Κώστας Μαρκόπουλος

Η σύγχρονη χάραξη τουριστικής στρατηγικής «επιβάλλει», την προβολή της Ελλάδος στοχευμένα, «κομμάτι – κομμάτι», διότι κάθε προορισμός έχει τις δικές του ιδιαιτερότητες και «απευθύνεται» σε εξειδικευμένες ομάδες τουριστών.

Ενόψει λοιπόν, της νέας τουριστικής περιόδου και των ευοίωνων προβλέψεων για αύξηση των αφίξεων, είναι σκόπιμο η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Τουρισμού να πράξει τα δέοντα ώστε η ενθαρρυντική θετική εικόνα να μετουσιωθεί σε πράξη και εν παραλλήλω να αξιοποιηθεί ως εφαλτήριο μιας συνεχούς & μακροπρόθεσμης αύξησης των τουριστών που επισκέπτονται την χώρα μας και δη την Αθήνα, που τόσο έχει πληγεί η εικόνα της το τελευταίο χρονικό διάστημα.

Συγκεκριμένα, σε ότι αφορά την Αθήνα, η αρνητική δημοσιότητα λόγω της εικόνας κοινωνικών ταραχών και η άνοδος της εγκληματικότητας λόγω της παράνομης μετανάστευσης, έχουν δημιουργήσει ένα δυσμενές κλίμα στην διεθνή και κυρίως την ευρωπαϊκή τουριστική αγορά.

Με βάση τα προαναφερθέντα και λαμβάνοντας υπόψη την καθομολογουμένη ανυπαρξία συντονισμένων ενεργειών μεταξύ του κεντρικού κρατικού μηχανισμού και της τοπικής αυτοδιοίκησης, είναι περισσότερο απαραίτητη από ποτέ η λήψη πρωτοβουλιών από το αρμόδιο ανασυσταθέν Υπουργείο Τουρισμού και τον εποπτευόμενο από αυτό, Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού ώστε να συντεθεί ένα πλήρες, σύγχρονο τουριστικό marketing με ολοκληρωμένες προτάσεις για το τουριστικό προϊόν «Αθήνα 2013».

Φτάσαμε την ύστατη ώρα και δεν έχουμε γίνει κοινωνοί ουδεμίας αξιόλογης και ισχυρής ενέργειας για την προώθηση της πόλης των Αθηνών, ως αυτόνομο ταξιδιωτικό προορισμό.

Επιπλέον, είναι σκόπιμο να τονιστεί πως ο προγραμματισμός αξιόπιστων τουριστικών δράσεων για την Αθήνα θα προσέθετε πολλαπλά και ευρύτερα οφέλη στην πόλη δίδοντας κίνητρο για μεγαλύτερη ασφάλεια, καλύτερη καθαριότητα αυτής και έσοδα στον εμπορικό κόσμο που μαστίζεται από την οικονομική κρίση.

Η τουριστική ευημερία, η ποιότητα ζωής και η ανάπτυξη της οικονομίας είναι έννοιες αλληλένδετες.

Κατόπιν των ανωτέρω,

Ερωτάται η κα Υπουργός,

1. Έχει πραγματοποιηθεί διαγωνισμός ανάθεσης της τουριστικής προβολής της Αθήνας; Έχει επιλεγεί ο ανάδοχος και ποιος είναι αυτός; Ποιο το κόστος της «διαφημιστικής καμπάνιας»; Έχει εξασφαλιστεί η χρηματοδότηση από τον προϋπολογισμό του Υπουργείου και του Ε.Ο.Τ.; Το ποσό που έχει προϋπολογιστεί αντιστοιχεί στο ποσοστό των επισκεπτών της πόλης των Αθηνών προς το σύνολο της επικράτειας; Πότε θα δοθεί στην δημοσιότητα το δημιουργικό αποτέλεσμα της εν λόγω διαφημιστικής προβολής;

2. Ποιο το στρατηγικό σχέδιο ώστε να βελτιωθούν τα ποιοτικά μεγέθη της τουριστικής κίνησης της Αθήνας:

  • Τουριστική ανταγωνιστικότητα
  • Πληρότητα
  • Μέση τιμή ανά διαθέσιμο δωμάτιο
  • Έσοδα ανά διαθέσιμο δωμάτιο. Ποια η θέση των Αθηνών στην κατάταξη των ευρωπαϊκών πρωτευουσών;

3. Έχει πραγματοποιηθεί ο απαραίτητος διάλογος με τους κοινωνικούς εταίρους στον τομέα του τουρισμού και στα συναφή επαγγέλματα; Έχουν επιλυθεί πάγια και χρονίζοντα θεσμικά και συντεχνιακά ζητήματα των εργαζομένων στα επαγγέλματα αυτά ώστε να αποφευχθούν, εν μέσω θέρους, κινητοποιήσεις στους τομείς καθαριότητος και μεταφορών ή αποκλεισμοί αρχαιολογικών χώρων;

4. Ποιες πρωτοβουλίες συνεργειών και συντονισμού δράσεων έχουν γίνει με τον Δήμο Αθηναίων και την Περιφέρεια Αττικής για μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα και εξοικονόμηση χρημάτων των φορολογουμένων; Ποιες αποφάσεις έχουν παρθεί; Υπάρχει συντονισμός ενεργειών με την Περιφέρεια σε ότι αφορά το «Ολοκληρωμένο Πρόγραμμα Τουριστικής Προβολής Περιφέρειας Αττικής»; Ποιος ο προϋπολογισμός του έργου για το τρέχον έτος;

5. Ποιες οι φετινές προβλέψεις και ποια μέτρα έχουν ληφθεί για την προσέλκυση του επικερδούς Συνεδριακού Τουρισμού; Ποια η κατάταξη της πόλης σε σχέση με άλλες ευρωπαϊκές πρωτεύουσες στον τομέα αυτό;

6. Το 2011 εξαγγέλθηκε από τον Δήμο Αθηναίων η κάρτα Athens City Pass που θα έδιδε πρόσβαση στους επισκέπτες σε όλα τα μέσα μαζικής μεταφοράς. Υλοποιήθηκε;

7. Ποια έκτακτη ειδική μέριμνα έχει ληφθεί με μειωμένες τιμές και άλλες διευκολύνσεις για τους επισκέπτες από την Κύπρο, οι οποίοι κατέχουν ένα από τα μεγαλύτερα μερίδια τουριστικών αφίξεων στην Αθήνα;

8. Ποια κίνητρα δίδονται στις αεροπορικές εταιρίες, ελληνικές και αλλοδαπές, ώστε να πυκνώσουν τα δρομολόγια τους από το εξωτερικό; Έχει διαπραγματευτεί το Υπουργείο Τουρισμού την μείωση των τελών και ελλιμενισμού των αεροπλάνων στο Διεθνές Αεροδρόμιο Αθηνών, τα οποία είναι από τα υψηλότερα της Ευρώπης;

Αν ναι, ποια τα αποτελέσματα της διαπραγμάτευσης;

Ο ερωτών βουλευτής

ΚΩΣΤΑΣ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΣ




Δημοφιλή σήμερα

Τίμησε τη Μάχη της Κρήτης ο Σύλλογος Κρητών Ευβοίας «Ο Ψηλορείτης»

Τίμησε τη Μάχη της Κρήτης ο Σύλλογος Κρητών Ευβοίας «Ο Ψηλορείτης»

22/05/2017
Με μία πολύ όμορφη εκδήλωση στην ταβέρνα Πύργος στο Γυμνό Ευβοίας, τίμησε τη Μάχη της Κρήτης, την Κυριακή 21 Μαΐου, ο ...
Δυναμικό και άκρως χορευτικό το τελευταίο live της Οδού Ονείρων με τη Γλυκερία

Δυναμικό και άκρως χορευτικό το τελευταίο live της Οδού Ονείρων με τη Γλυκερία

20/05/2017
Μία υπέροχη και άκρως χορευτική εμφάνιση πραγματοποίησε την Παρασκευή 19 Μαΐου η μεγάλη ερμηνε...
Με 1-2 νίκησε το Λουτράκι ο ΑΟ Χαλκίς

Με 1-2 νίκησε το Λουτράκι ο ΑΟ Χαλκίς

21/05/2017
Με νίκη ολοκλήρωσε την ονειρεμένη της χρονιά η Χαλκίδα την Κυριακή 21 Μαΐου στο Λουτράκι....

Κάνε το δικό σου σχόλιο

Όνομα
Email (δεν θα εμφανίζεται)
Σχόλια (δεν θα δημοσιεύονται σχόλια με διευθύνσεις προς άλλους ιστότοπους)
* Η συμπλήρωση όλων των πεδίων της φόρμας είναι υποχρεωτική.

Αρχή της σελίδας