Ειδήσεις - νέα από την Χαλκίδα και την Εύβοια | Eviaportal.gr
Περιφέρεια
Πριν 4 χρόνια, το Σεπτέμβριο του 2009, δόθηκε στην κυκλοφορία ο νέος δρόμος Χαλκίδα-Σχηματάρι. Όμως ακόμα και τότε το θέμα των διοδίων παρέμεινε αναπάντητο.
Νέα διόδια στο δρόμο Χαλκίδας-Σχηματάρι
Νέα διόδια στο δρόμο Χαλκίδας-Σχηματάρι

Σύμφωνα με προ τετραετίας ρεπορτάζ του eviaportal κανείς αρμόδιος δεν μπορούσε να δώσει απάντηση στο φλέγον θέμα των διοδίων, παρά τις όποιες κινητοποιήσεις έγιναν για να αποτραπεί η κατασκευή τους. Σήμερα, 4 χρόνια μετά, οι φόβοι όλων ότι θα πιάσουν απροετοίμαστο το λαό της Εύβοιας (αναφορικά με την κατασκευή διοδίων) επιβεβαιώθηκαν, με έγγραφο του ΥΠΕΚΑ προς την Περιφέρεια Στερεάς με το οποίο ζητείται να προστεθούν στο δρόμο Σχηματάρι-Χαλκίδα νέα διόδια.

Για την ιστορία ο δρόμος Σχηματαρίου-Χαλκίδας, αποτελεί τμήμα της Ιονίας Οδού, ενώ τα χρήματα της πίστωσης που διατέθηκε στον παραχωρησιούχο, θα διατίθεντο για την κατασκευή αντιολισθηρής ασφαλτικής στρώσης, η οποία είναι αναγκαία για την πληρότητα του έργου. Πως γίνεται όμως για το τμήμα του δρόμου αυτού που βρίσκεται μέσα στα όρια του Νομού Ευβοίας να υποχρεώνονται οι Ευβοείς και οι επισκέπτες να πληρώνουν διόδια για 30 χρόνια για ένα δρόμο (Ιονία Οδό), από τον οποίο μπορεί να μην περάσουν ποτέ, αφού καταλήγει στη Δυτική Ελλάδα;

Το θέμα θίγει με σημερινό δελτίο τύπου του ο βουλευτής Ευβοίας του ΣΥΡΙΖΑ Βαγγέλης Αποστόλου.

"Είναι γνωστό ότι το βιοτικό επίπεδο των κατοίκων της Εύβοιας έχει πληγεί ανεπανόρθωτα από την οικονομική κρίση και δεκάδες χιλιάδες συμπολίτες μας αδυνατούν να εκπληρώσουν όχι μόνο τις οικονομικές τους υποχρεώσεις προς το δημόσιο (χαράτσια, φόροι κ.λπ.),  αλλά και τις στοιχειώδεις ανάγκες επιβίωσης τους.

Απ’ ότι φαίνεται όμως οι τεχνοκράτες του ΥΠΕΚΑ δεν παίρνουν υπόψη τους ούτε την υπάρχουσα κατάσταση, αλλά ούτε και την εκφρασμένη από καιρό θέληση των Ευβοιωτών για την κατάργηση των διοδίων Χαλκίδας. Με πρόσφατο έγγραφό τους προς την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας και άλλους αρμόδιους φορείς, βάζουν ως θέμα να προστεθούν στο έργο του οδικού άξονα Σχηματάρι- Χαλκίδα, εγκαταστάσεις νέων «μετωπικών διοδίων Χαλκίδας- Σταθμός και κτίριο διοίκησης».

Καλούμε τους αρμόδιους φορείς να επανεξετάσουν το θέμα και να λάβουν υπόψη τους τη δεινή οικονομική κατάσταση και να μην προχωρήσουν σε ενέργειες που θα επιδεινώσουν τα προβλήματα αλλά και θα οδηγήσουν την πόλη μας στη μείωση του εσωτερικού τουρισμού".

Από τι φαίνεται κανείς δεν ενδιαφέρεται αν η Εύβοια υφίσταται πλήρη απαξίωση, αν ο νομός στενάζει από την ανεργία και τα προβλήματα. Αντί η Περιφέρεια να φροντίσει την Εύβοια, η οποία μονίμως μένει εκτός στα πάντα, σκέφτεται το ενδεχόμενο ανοίγματος νέων διοδίων, αδιαφορώντας για τις όποιες συνέπειες μπορεί να έχει αυτό στον εσωτερικό τουρισμό, μιας και ήδη με τα υπάρχοντα διόδια τα ποσά που πληρώνουν οι Ευβοείς και όσοι επισκέπτονται το νομό μας, είναι υπερδιπλάσια σε σχέση με τους διερχόμενους των άλλων περιοχών προς Β. Ελλάδα, ενώ τα χρήματα που θα εισπράττονται από τα διόδια, (σ.σ. διόδια Εθνικής Οδού Σχηματαρίου-Χαλκίδας) δεν θα διατίθενται για τη βελτίωση του οδικού δικτύου της Εύβοιας.

Ήρθε ο καιρός ορισμένοι να αναλάβουν τις ευθύνες τους...




Κάνε το δικό σου σχόλιο

Όνομα
Email (δεν θα εμφανίζεται)
Σχόλια (δεν θα δημοσιεύονται σχόλια με διευθύνσεις προς άλλους ιστότοπους)
* Η συμπλήρωση όλων των πεδίων της φόρμας είναι υποχρεωτική.

Σχόλια

[1]
Τάκης Βαχαβιόλος (21/9/2013 7:09:02 μμ)
Ο λαός της Εύβοιας έχει πληρώσει επί δεκαετίες το ακριβότερο χιλιόμετρο της Ευρώπης για χρήση αυτοκινητόδρομου, μιας και η σοφά επιλεγμένη θέση του σταθμού στο Σχηματάρι μας λήστευε κανονικά για μόλις 1300 μ. χρήσης του αυτοκινητόδρομου, αλλά πολύ περισσότερο σε ανθρώπινες απώλειες στο δρόμο - καρμανιόλα που υπήρχε. Και δεν λογαριάζουμε τα εκατομμύρια των ανθρωποωρών που χάθηκαν στα μποτιλιαρίσματα στο Βαθύ, η στην είσοδο της πόλης. Ούτε τα εκατομμύρια λίτρα καυσίμων που κάηκαν άσκοπα (18 km έναντι 11 km περίπου). Αυτά είναι ψιλά γράμματα.
Σημείωση: Όλα τα σχόλια αποτελούν προσωπικές απόψεις των συμμετεχόντων, και με κανέναν τρόπο δεν εκφράζουν την άποψη του EVIAPORTAL.GR. Σε κάθε περίπτωση όμως το EVIAPORTAL.GR διατηρεί το δικαίωμα να μη δημοσιεύει σχόλια τα οποία είναι υβριστικού ή συκοφαντικού περιεχομένου.

Αρχή της σελίδας