Ειδήσεις - νέα από την Χαλκίδα και την Εύβοια | Eviaportal.gr
Τα πάνω-κάτω ήρθαν στην τελευταία ειδική του αγώνα, με τους Γύζη-Γύζη να χρίζονται εντελώς αναπάντεχα νικητές του αγώνα. Οι μέχρι εκείνη τη στιγμή επικεφαλείς, Βασιλειάδης-Βαρουξή, εγκατέλειψαν από ψαλίδι, ενώ οι έτεροι διεκδικητές της νίκης Καρπάνος-Καρπάνος, έχασαν πολύτιμο χρόνο από μηχανική βλάβη. Συγκεκριμένα, το κολάρο του ιντερκούλερ βγήκε από τη θέση του και πλέον το τούρμπο δεν είχε πίεση.
«1ο Φθινοπωρινό Ράλλυ Αμαρύνθου» – Νίκη Γύζη στο φινάλε!
«1ο Φθινοπωρινό Ράλλυ Αμαρύνθου» – Νίκη Γύζη στο φινάλε!

Έτσι, επωφελούμενοι τις ατυχίες των προπορευόμενων, το πλήρωμα του Renault Clio Wiliams πέτυχε την πρώτη νίκη της καριέρας του σε αγώνα ράλλυ, τερματίζοντας παράλληλα και πρώτο στην F2.

Δεύτεροι στη γενική, αλλά και στα δικίνητα τερμάτισαν οι Κοπανάκης-Φαρμάκης με Opel Astra  G, χωρίς να πιέσουν ιδιαίτερα.  Το πατρινό πλήρωμα των Καρπάνου-Καρπάνου ανέβηκε στο τρίτο σκαλί του βάθρου, εξαιτίας της ατυχίας που προαναφέρθηκε. Το βάθρο της F2 συμπλήρωσαν οι Τασιόπουλος-Καρούσος, οι οποίοι ούτε απείλησαν, ούτε απειλήθηκαν.

Στα ιστορικά, επικράτησαν οι Μανδρούκας-Τασιόπουλος δια περιπάτου, καθώς ήταν ταχύτεροι σε όλες τις ειδικές του αγώνα.

Ακολούθησαν οι Καλύβας-Ψαράκου με Toyota Starlet, οι οποίοι δεν μπόρεσαν να απειλήσουν το πλήρωμα του Porsche. Τρίτοι τερμάτισαν οι διεθνείς πλέον, μετά τη συμμετοχή τους στο πρόσφατο Elba Rally Storico της Ιταλίας, Μ. Σταφυλοπάτης-Ν.Μαργέτης.




Κάνε το δικό σου σχόλιο

Όνομα
Email (δεν θα εμφανίζεται)
Σχόλια (δεν θα δημοσιεύονται σχόλια με διευθύνσεις προς άλλους ιστότοπους)
* Η συμπλήρωση όλων των πεδίων της φόρμας είναι υποχρεωτική.

Αρχή της σελίδας