Ειδήσεις - νέα από την Χαλκίδα και την Εύβοια | Eviaportal.gr
Στο ψήφισμα του 9ου Περιφερειακού Τμήματος Ανατολικής Στερεάς του Οικονομικού Επιμελητηρίου της Ελλάδας, εκφράζεται η διαμαρτυρία του Οικονομολογικού κόσμου, για την πρόθεση της Κυβέρνησης να εγκαταστήσει διόδια στο δρόμο « Σχηματάρι-Χαλκίδα».
Οικονομικό Επιμελητήριο Ελλάδος
Οικονομικό Επιμελητήριο Ελλάδος

Με τα νέα διόδια οι Ευβοείς αλλά και οι επισκέπτες του Νομού υποχρεώνονται  στην πληρωμή  για 30  χρόνια της  κατασκευής της ΙΟΝΙΑΣ ΟΔΟΥ, στη Δυτική  Ελλάδα, ενώ για το βασικό οδικό δίκτυο της Εύβοιας, που είναι από τα πλέον  επικίνδυνα της χώρας, δεν έχει γίνει καμιά σοβαρή παρέμβαση από την Πολιτεία  μέχρι σήμερα.

Από αυτή την εξέλιξη οι πολίτες της Εύβοιας αισθάνονται ότι αδικούνται κατάφορα και ζητούν την παρέμβασή σας για να μην υλοποιηθεί ο σχεδιασμός αυτός.

Το πλήρες κείμενο του ψηφίσματος είναι το ακόλουθο:

Η  Τοπική Διοίκηση του 9ου Περιφερειακού Τμήματος Ανατ. Στερεάς του  Οικονομικού Επιμελητηρίου της Ελλάδας, πληροφορήθηκε ότι έχει κατατεθεί μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων,  για γνωμοδότηση στην Επιτροπή Περιβάλλοντος Περιφέρειας Στερεάς  Ελλάδας,  για την ολοκλήρωση του δρόμου  « Σχηματάρι – Χαλκίδα» και την εγκατάσταση σταθμού διοδίων.

Η εξέλιξη αυτή είναι για μας απαράδεκτη. Με τα νέα διόδια υποχρεώνονται οι  πολίτες της Εύβοιας αλλά και όλοι οι επισκέπτες της να πληρώνουν για 30 χρόνια,   την κατασκευή της ΙΟΝΙΑΣ ΟΔΟΥ στη Δυτική  Ελλάδα, ενώ το έργο οδοποιίας  «Σχηματαρίου – Χαλκίδας» έχει κατασκευαστεί ως δημόσιο έργο,  έχει πληρωθεί  από το ΠΕΠ και αποτελεί εσωτερική οδοποιία του Νομού  Εύβοιας.

Να σημειωθεί ότι μέχρι σήμερα η Πολιτεία δεν έχει πραγματοποιήσει καμιά  απολύτως παρέμβαση στο εθνικό οδικό δίκτυο του Ν. Εύβοιας, παρόλο που ήταν  στη δική της  αρμοδιότητα να το πράξει,  με αποτέλεσμα να είναι το πλέον  επικίνδυνο οδικό δίκτυο της  χώρας.

Είναι γνωστό επίσης ότι οι πολίτες της Εύβοιας αλλά και οι επισκέπτες της  (τουρίστες – παραθεριστές – εργαζόμενοι στη Βιομηχανική Ζώνη των Οινοφύτων – Σχηματαρίου και οι  επιχειρήσεις του Νομού) έχουν πληρώσει διπλάσια διόδια για  τη  διαδρομή Αθήνα  - Χαλκίδα και  αντίστροφα, από το 1992 (όταν εγκαταστάθηκαν τα διόδια στο Καπανδρίτι) μέχρι το 2009 (όταν  καταργήθηκαν τα  διόδια Σχηματαρίου). Πληρώναμε διόδια στο Καπανδρίτι και στο Σχηματάρι και  αμέσως μετά εγκαταλείπαμε τον εθνικό δρόμο, για τον οποίο είχαμε πληρώσει το αντίτιμο. Δηλαδή για 17 χρόνια πληρώναμε για 50 χιλιόμετρα περίπου, δύο φορές διόδια, ενώ το ίδιο ποσό πλήρωναν και όσοι συνέχιζαν τη  διαδρομή για άλλα 200 χιλιόμετρα και πλέον.

Την ίδια στιγμή που θέλουμε αύξηση του Τουρισμού και αναζητούμε  την  Ανάπτυξη εν μέσω οικονομικής  κρίσης η εξέλιξη αυτή  της επιβολής και  νέων  διοδίων στην Εύβοια είναι ΑΝΕΠΙΤΡΕΠΤΗ  ΕΝΕΡΓΕΙΑ.

Τα νέα διόδια δεν πρέπει να γίνουν αποδεκτά. Πρέπει όλοι μαζί να αντιδράσουμε με αποφασιστικότητα και με όλα τα μέσα.

Η  ΤΟΠΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ του 9ου Π. Τ.  Ο.Ε.Ε.




Κάνε το δικό σου σχόλιο

Όνομα
Email (δεν θα εμφανίζεται)
Σχόλια (δεν θα δημοσιεύονται σχόλια με διευθύνσεις προς άλλους ιστότοπους)
* Η συμπλήρωση όλων των πεδίων της φόρμας είναι υποχρεωτική.
3D ΕΠΕ Τέντες Αιδηψού - Σάκης Μοσχόπουλος

Αρχή της σελίδας