Ειδήσεις - νέα από την Χαλκίδα και την Εύβοια | Eviaportal.gr
Είστε από αυτούς που στο άκουσμα και μόνο της λέξης «γυμναστήριο» σας πιάνει πανικός; Αναρωτιέστε πώς μπορείτε να γίνετε περισσότερο δραστήριοι χωρίς να αισθάνεστε τύψεις που το ποδήλατο γυμναστικής έγινε.. κρεμάστρα; Η κλινική διαιτολόγος-διατροφολόγος Ιωάννα Κατσαρόλη στην Χαλκίδα, μας εξηγεί πως με έξυπνους καθημερινούς τρόπους μπορούμε να κάψουμε τις θερμίδες.
To gym… or not to gym?” γράφει η Ιωάννα Κατσαρόλη
To gym… or not to gym?” γράφει η Ιωάννα Κατσαρόλη

Ας ανακαλύψουμε μαζί ποιες καθημερινές σας δραστηριότητες μπορούν να αντισταθμίσουν θερμιδικά το γλυκό που μόλις φάγατε!

Σας αρέσει η τάξη; Πόσες φορές δεν αναστενάξατε από την κούραση τελειώνοντας τη γενική καθαριότητα στο σπίτι σας! Αξίζει όμως «θερμιδικά» τον κόπο;

Με 2 ώρες σκούπισμα και σφουγγάρισμα, θα κάψετε περίπου 500 θερμίδες.

Οι 500 θερμίδες σίγουρα είναι πολλές και μόλις διαπιστώσατε ότι δεν καίγονται πολύ εύκολα! Γνωρίζατε όμως ότι, κάθε φορά που σηκώνεστε ελαφρώς φουσκωμένοι από το τραπέζι ή τελειώνοντας ένα γεύμα με μακαρόνια και κιμά (1 & ½ φλιτζάνι), έχετε προσλάβει περισσότερες από 500 θερμίδες! Την επόμενη, λοιπόν, φορά, που θα θελήσετε να σερβίρετε μεγαλύτερη μερίδα, σκεφτείτε το διπλά!

Είστε άτομο κοινωνικό και σας αρέσει να δίνετε… συνεντεύξεις τύπου από το τηλέφωνό σας; Τότε την ώρα που μιλάτε, περπατήστε!

Σε ένα δεκάλεπτο τηλεφώνημα, μπορείτε να περπατήσετε 1000 βήματα.
Τα 1000 βήματα αντιστοιχούν θερμιδικά σε 50 περίπου θερμίδες (για ένα άτομο 70 κιλών). Μπορεί να ακούγονται λίγες, ωστόσο εάν είστε πολυλογάδες, λάτρεις της τεχνολογίας και διαθέτετε κινητό με εφαρμογή για την καταμέτρηση βημάτων, θα εκπλαγείτε από τον αριθμό των βημάτων που μπορείτε να συγκεντρώσετε κατά τη διάρκεια ενός τηλεφωνήματος. Ώρα λοιπόν, για «μαραθώνιες» συνδιαλέξεις! 

Ασχολείστε με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης νυχθημερόν, ακόμα και στη δουλειά; Αντί να κάνετε like στη φωτογραφία των διακοπών που μόλις ανάρτησε ο συνάδελφός σας, πείτε το δια ζώσης!

Κατά μέσο όρο, στο οχτάωρο της εργασίας σας, αν σηκώνεστε τακτικά μπορείτε να περπατήσετε 2000 βήματα ή 100 θερμίδες.
Αν η εργασία σας είναι καθιστική, φροντίστε να σηκώνεστε κάθε 1 με 2 ώρες και να περπατάτε ένα πεντάλεπτο. Επιπλέον μπορείτε να περπατήσετε μέχρι το γραφείο ενός συναδέλφου, αντί να του τηλεφωνήσετε.

Αισθάνεστε τύψεις για το παγωτό σοκολάτα που μόλις φάγατε και θέλετε να κάψετε τις 150 θερμίδες που πήρατε; Για να το αγοράσετε, περπατήστε μέχρι το ζαχαροπλαστείο!

Κάνοντας το γύρο ενός οικοδομικού τετραγώνου, μπορείτε να περπατήσετε 500 βήματα ή 25 θερμίδες.

Η άσκηση ακόμα και όταν είναι διαλλειματική, είναι εξαιρετικά σημαντική. Συγκεντρώνοντας πολλά πεντάλεπτα από διάφορες δραστηριότητες μέσα στην ημέρα, θα καταφέρετε να φτάσετε τον στόχο των 10.000 βημάτων (περίπου 30 με 40 λεπτά περπάτημα/ημέρα).

Πετάξτε, λοιπόν, τα σκουπίδια σας μερικούς κάδους μακριά, ανεβείτε τις σκάλες, ενώ εάν πρέπει να χρησιμοποιήσετε το αμάξι σας παρκάρετέ το δύο τετράγωνα  μακριά.

Έχετε σκύλο; Οργανώστε καθημερινά περιπάτους με το αγαπημένο σας κατοικίδιο.
Περπατώντας με μέτριο ρυθμό, σε 30 περίπου λεπτά θα κάψετε περίπου 200 θερμίδες.
Πολυάριθμες έρευνες επισημαίνουν ότι ακόμα και απλές δραστηριότητες όπως το βάδισμα, η κηπουρική ή το ανέβασμα μιας σκάλας, επάγουν σημαντικά οφέλη για την υγεία μας. Μισή ώρα ήπιας άσκησης, τέσσερις με πέντε φορές την εβδομάδα, που κατά μέσο όρο εξασφαλίζει μια ενεργειακή δαπάνη της τάξης των 2000 – 2500 θερμίδων/εβδομάδα, μπορεί να μειώσει κατά 43% τον κίνδυνο θανάτου (από οποιαδήποτε αίτιο).

Ιωάννα Κατσαρόλη - Κλινική Διαιτολόγος - Διατροφολόγος, MSc
Αβάντων 50 (Παλαιό Δημαρχείο) | Χαλκίδα
Τηλ: 2221075727 | Mobile: 6973822933
Mail: info@peridiatrofis.gr | Site: www.peridiatrofis.gr




Κάνε το δικό σου σχόλιο

Όνομα
Email (δεν θα εμφανίζεται)
Σχόλια (δεν θα δημοσιεύονται σχόλια με διευθύνσεις προς άλλους ιστότοπους)
* Η συμπλήρωση όλων των πεδίων της φόρμας είναι υποχρεωτική.
3D ΕΠΕ Τέντες Αιδηψού - Σάκης Μοσχόπουλος

Αρχή της σελίδας