Ειδήσεις - νέα από την Χαλκίδα και την Εύβοια | Eviaportal.gr
Η ενημερωτική συνάντηση με θέμα την αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας, που ήταν προγραμματισμένη να πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 23 Ιανουαρίου 2014 από τον Σχολικό Σύμβουλο της 4ης Περιφέρειας κ. Ντόνα Χρήστο στο Σχολείο της Λίμνης, δεν πραγματοποιήθηκε μετά από την καθολική άρνηση των Διευθυντών να την παρακολουθήσουν.

Αξίζει να σημειωθεί η μαζική συμμετοχή των εκπαιδευτικών, των σχολείων της 4ης Περιφέρειας, στην τρίωρη στάση εργασίας, που είχε εξαγγελθεί και η δυναμική τους παρουσία στο σχολείο της Λίμνης.

Το ΔΣ του Συλλόγου Δασκάλων Χαλκίδας υλοποιώντας τις αποφάσεις του για τις δράσεις του ενάντια στην εφαρμογή της αυτοαξιολόγησης- αξιολόγησης, ήταν εκεί για να ενημερώσει τους συναδέλφους ενδυναμώνοντας τους, στηρίζοντας τον αγώνα ενάντια στη διάλυση του Δημόσιου Σχολείου.

Η Παιδαγωγική ελευθερία και η δημοκρατία, που με αγώνες κέρδισε ο κλάδος δεν είναι υπό διαπραγμάτευση.

Οι αγώνες είναι μπροστά μας!

Θα είμαστε όλοι μαζί απέναντι στις πολιτικές διάλυσης του Δημόσιου Σχολείου, απέναντι σε όποιον προσβάλλει την αξιοπρέπεια και το έργο των εκπαιδευτικών!




Δημοφιλή σήμερα

Έξι θέσεις εργασίας στο Δήμο Χαλκιδέων

Έξι θέσεις εργασίας στο Δήμο Χαλκιδέων

18/01/2017
Την προκήρυξη έξι θέσεων εργασίας με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, ανακοίνωσε ο ΔΟΠΠΑΧ....
Απέτρεψε εκ νέου την έναρξη των εργασιών εγκατάστασης διοδίων στη Χαλκίδα ο Χρήστος Παγώνης

Απέτρεψε εκ νέου την έναρξη των εργασιών εγκατάστασης διοδίων στη Χαλκίδα ο Χρήστος Παγώνης

18/01/2017
Νέος συναγερμός «χτύπησε» την Τετάρτη 18 Ιανουαρίου, καθώς συνεργεία...
Αντιδρόμηση τμήματος της οδού Κριεζή

Αντιδρόμηση τμήματος της οδού Κριεζή

20/01/2017
Τη Δευτέρα 23 Ιανουαρίου, ο Δήμος Χαλκιδέων θα προχωρήσει στην αντιδρόμηση τμήματος της οδού Κριεζή στη Χαλκίδα. ...

Κάνε το δικό σου σχόλιο

Όνομα
Email (δεν θα εμφανίζεται)
Σχόλια (δεν θα δημοσιεύονται σχόλια με διευθύνσεις προς άλλους ιστότοπους)
* Η συμπλήρωση όλων των πεδίων της φόρμας είναι υποχρεωτική.

Αρχή της σελίδας