Ειδήσεις - νέα από την Χαλκίδα και την Εύβοια | Eviaportal.gr
Το έργο φαίνεται πως ολοκληρώνεται, αλλά κανείς εκ των αρμοδίων δεν δίνει σαφή απάντηση για το τι μέλλει γενέσθαι με τα διόδια!
Έργα στο τμήμα Χαλκίδα - Σχηματάρι.
Έργα στο τμήμα Χαλκίδα - Σχηματάρι.

Σύμφωνα με το δελτίο τύπου της δημοπράτησης του έργου με ημερομηνία 13/1/2004:

"... το έργο αφορά στην κατασκευή νέου οδικού άξονα μήκους 9,2 χλμ. Πρόκειται για κλειστό αυτοκινητόδρομο με 2 λωρίδες κυκλοφορίας και μια λωρίδα έκτακτης ανάγκης, ανά κατεύθυνση.
Στο αντικείμενο του έργου περιλαμβάνονται ακόμα:
• Η αποκατάσταση της υφισταμένης Εθνικής Οδού Σχηματαρίου – Βαθέος – Χαλκίδος
• Ο ανισόπεδος κόμβος Βαθέος
• Η ανισόπεδη σύνδεση των Ναυπηγείων
• Οδική σήμανση και ασφάλεια της οδού, και:
• Έργα Ηλεκτροφωτισμού και πρασίνου.

Η προκήρυξη του έργου στην εφημερίδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, έγινε στις 29 Δεκεμβρίου 2003, ενώ η κατασκευή του προβλέπεται να ολοκληρωθεί το Α΄ εξάμηνο του 2006.".

Τον Δεκέμβρη του 2008 το eviaportal.gr είχε αναρτήσει ρεπορτάζ σχετικό με το έργο κατασκευής του δρόμου Σχηματάρι - Χαλκίδα. Μάλιστα, σε επικοινωνία με τον Πρόεδρο της αναδόχου εταιρείας «ΕΝΤΕΧΝΩΣ Α.Ε.» η οποία έχει αναλάβει το έργο, κύριο Μπάμπη Αγγέλου, ο δρόμος είναι έτοιμος να παραδοθεί στην κυκλοφορία τέλος καλοκαιριού.

  • Αξίζει να σημειωθεί, πως η "ΕΝΤΕΧΝΩΣ Α.Ε." είναι η εταιρεία που ανέλαβε και το έργο κατασκευής του οδικού άξονα "Τσακαίοι - Πόρτο Λάφια". Η σύμβαση μεταξύ Νομαρχίας και της αναδόχου υπεγράφει αρχές του μήνα και υπήρξε η διαβεβαίωση απο πλευράς του κ.Αγγέλου, ότι το έργο θα παραδοθεί εντός της συμβατικής προθεσμίας, δηλαδή σε ενάμιση χρόνο....΄

Πέραν όμως όλων αυτών των.... ωραίων(!) για την Ευβοία γεγονότων, προβληματίζει το τι θα γίνει κατόπιν της παράδοσης του έργου Σχηματάρι - Χαλκίδα. Το eviaportal είχε θέσει και το Δεκέμβρη του 2008 το ερώτημα και το επαναλαμβάνει για όσους ακούν.... Δεν γίνεται να μην μπορεί κάποιος εκ των φορεών να ενημερώσει για τα χαρακτηριστικά του έργου, αλλά κυρίως για το θέμα "ανοίγματος" των διοδίων και τι αυτό θα σημαίνει για τους Ευβοείς που ήδη πληρώνουν και με το παραπάνω τη διαδρομή Χαλκίδα - Αθήνα - Χαλκίδα.

Σαφώς και κατά το παρελθόν είχαν γίνει κινητοποιήσεις στα διόδια Σχηματαρίου, με τις οποίες Νομαρχία και λοιποί φορείς διαμαρτύρονταν για την "αδικία", αλλά απο τότε ως σήμερα τίποτα δεν άλλαξε και φοβάμαι πως θα αφήσουμε εντέχνως να μας πιάσουν στον ύπνο. Καθότι αν λάβουμε υπόψιν μας ένα πρόσφατο γεγονός, (το θέμα του στρατοπέδου λαθρομεταναστών στη Ριτσώνα, για το οποίο ψηφίσματα εξέδωσαν Νομαρχία, Δήμοι, ΤΕΔΚΕ και Σύλλογοι, διαμαρτυρόμενοι όλοι για τις προθέσεις ΚΥΣΕΑ και κυβέρνησης, αλλά δεν εισακούστηκαν και φαίνεται πως τα σχέδια προχωρούν) τότε φοβάμαι πως κάπως έτσι θα γίνει και με το θέμα των διοδίων. Άραγε την Εύβοια γιατί ποτέ κανένας δεν την ακούει;

Μήπως επειδή σε τέτοια ζητήματα τα πολιτικά πρόσωπα του Νομού είναι φειδωλά στις δηλώσεις τους ή αποφεύγουν να μιλήσουν εντελώς! Όσο λαλίστατους βλέπουμε τους βουλευτές του κυβερνώντος κόμματος για θέματα όπως το Λιμενικό Ταμείο τόσο σιωπηλοί και απόντες είναι σε θέματα όπως ο Προαστιακός - ρεπορτάζ φιλοξένησε το eviaportal την προηγούμενη εβδομάδα - ο δρόμος Σχηματάρι - Χαλκίδα... Και φυσικά η σιωπή πάντα δημιουργεί ερωτήματα και υποψίες.... δεδομένου ότι η ιστορία έχει κάνει τους Ευβοείς δύσπιστους!

Τα πρόσωπα που δέχτηκαν να μας απαντήσουν επί του θέματος εκφράζουν τις ίδιες αγωνίες και οι δηλώσεις τους είναι οι παρακάτω:

Βουλεύτης Έυβοιας, Κατερίνα Περλεπέ:

"Ο δρόμος έχει ήδη καθυστερήσει και όπως όλοι αντιλαμβανόμαστε δεν θα είναι έτοιμος τον Ιούλιο.
Το σοβαρό πρόβλημα που θα προκύψει είναι ότι θα υπάρχει κυκλοφοριακή συμφόρηση στη Γέφυρα, η οποία διαθέτει μόνο μια λωρίδα διέλευσης ανά κατεύθυνση.
 Αναφορικά με τα διόδια που είναι ένα τεράστιο πρόβλημα σε βάρος της Εύβοιας και των πολιτών της, φορείς και κάτοικοι του Νομού μας απαιτούμε να σταματήσει η αδικία που συνεχίζεται με την πληρωμή υπέρογκων ποσών για διόδια στη διαδρομή Αθήνα-Χαλκίδα.  Τα ποσά που πληρώνουν οι Ευβοείς και όσοι επισκέπτονται το νομό μας, είναι υπερδιπλάσια σε σχέση με τους διερχόμενους των άλλων περιοχών προς Β. Ελλάδα.
Η δημιουργία και άλλου σταθμού διοδίων προς τη Χαλκίδα θα αποτελέσει πρόκληση πρώτου μεγέθους και πρέπει να  αποτραπεί.
Αλλά και η υπάρχουσα κατάσταση πρέπει επί τέλους να αλλάξει και να καθιερωθεί η πληρωμή ανά χιλιόμετρο σύμφωνα με αντικειμενικά και όχι κερδοσκοπικά κριτήρια και βεβαίως σε βάση  ανταποδοτικότητας.
Σε κάθε περίπτωση πρέπει να υπάρξει δρόμος ελεύθερος διοδίων, ώστε να δίνεται η δυνατότητα επιλογής.
Στα διόδια Σχηματαρίου πρέπει να διαχωριστούν οι έξοδοι προς Χαλκίδα  και Σχηματάρι, χωρίς πληρωμή διοδίων.
Η αποκατάσταση μιας αδικίας που υφίσταται ο νομός μας είναι επιβεβλημένη".

Πρώην Δήμαρχος Χαλκίδας, Δημήτρης Αναγνωστάκης:

"Οι πληροφορίες θέλουν το έργο να παραδίδεται στα τέλη Ιουλίου!
Αν δεν υπάρχουν προβλήματα κακοτεχνιών σίγουρα θα βοηθήσει σημαντικά!
Βέβαια είναι απόλυτη και κατηγορηματική η άρνηση των πολιτών της Εύβοιας στο σύνολό τους, στην επιβολή κι άλλων διοδίων!
Είναι ήδη μεγάλη αδικία η καταβολή διπλών διοδίων και αποτελεί ντροπή και αίσχος για τους κυβερνώντες απλά  και μόνο η σκέψη να επιβαρύνουν τους Ευβοείς και με άλλα διόδια.
Επειδή όμως ποτέ δεν ξέρεις τι επιφυλάσσει αυτή η Κυβέρνηση, όλοι οι πολίτες πρέπει να βρίσκονται σε επαγρύπνηση και έτοιμοι να ανταποκριθούν στο αγωνιστικό κάλεσμα των φορέων του Νομού αν και όταν χρειαστεί!"

Κώστας Χαϊνάς του ΣΥΡΙΖΑ:

"Όπωσδήποτε θα υπάρχει κάποια διαφορά, αλλά δυστυχώς και στο έργο αυτό φαίνεται πόσο πρόχειρα σχεδιάζουμε και υλοποιούμε ένα έργο. Ένας δρόμος που συνδέει το νομό με την εθνική οδό, με δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση που θα καταλήγει σε μια γέφυρα με μία λωρίδα ανά κατεύθυνση (σύνδρομο του μπουκαλιού). Μιας γέφυρας που ουσιαστικά εξυπηρετεί τις ανάγκες της πόλης της Χαλκίδας και τώρα καλείται να καλύψει τις ανάγκες του νομού. Οι ευθύνες της κεντρικής εξουσίας αλλά και οι ευθύνες της πολιτικής ηγεσίας του νομού και της νομαρχιακής αυτοδιοίκησης είναι διαχρονικές. Τώρα βέβαια το καταλαβαίνουν αλλά να μας πουν γιατί επέτρεψαν να περάσουν τόσες δεκαετίες χαμένες για τα έργα υποδομής του νομού μας; Προφανώς γιατί οι ηγεσίες αυτές λειτουργούσαν μια ζωή με μικροκομματισμό και χωρίς κανένα όραμα.  Η λύση ήταν όπως την έχουμε υποστηρίξει χρόνια τώρα, αλλά και τώρα την επαναδιατυπώνουμε, η υλοποίηση νέας νομαρχιακής υποθαλάσσιας ζεύξης στο στενό του Μπουρτζίου με νέα χάραξη των οδικών αξόνων προς νότια και βόρεια Εύβοια. Με τον τρόπο αυτό λύνονται τα προβλήματα μπλοκαρίσματος της πόλης της Χαλκίδας και αντιμετωπίζονται με σωστό τρόπο και με προοπτική η παράκαμψη όλων των δήμων της περιοχής Χαλκίδας".

Για την ιστορία σας θυμίζουμε το 2007, τι είχε απαντήσει ο αρμόδιος Υπουργός ΠΕΧΩΔΕ σε σχετική ερώτηση του τότε βουλευτή Εύβοιας, Δημήτρη Πιπεργιά σχετικά με τα διόδια και κατόπιν της κινητοποιήσεως που είχε γίνει στο Σχηματάρι απο όλους τους τοπικούς φορείς:

Ερώτηση Δ.Πιπεργιά: «Οι κοινωνικοί φορείς του Νομού Εύβοιας οργάνωσαν και πραγματοποίησαν στις 25 Μαΐου, συγκέντρωση διαμαρτυρίας των κατοίκων του νομού και συμβολικό αποκλεισμό της εθνικής οδού στα διόδια του Σχηματαρίου.
Η διαμαρτυρία έγινε, γιατί η κυβέρνηση παρά το γεγονός ότι η κατασκευή του σύγχρονου αυτοκινητόδρομου στο τμήμα της οδού Σχηματάρι-Χαλκίδα θα χρηματοδοτηθεί ως δημόσιο έργο, η συντήρηση και η εκμετάλλευσή του εντάχθηκαν σε συνδυασμό παραχώρησης που θα έχει σαν αποτέλεσμα την επιβολή νέων διοδίων.
Οι κοινωνικοί φορείς θεωρούν ότι η επιβολή νέων διοδίων είναι άδικη, γιατί επιχειρείται την ίδια στιγμή που η κατάσταση των βασικών οδικών αξόνων του νομού της Εύβοιας είναι απαράδεκτη και η κατασκευή νέων σύγχρονων οδικών αξόνων δεν προωθείται.
Σημειώνεται ότι όσοι χρησιμοποιούν το εθνικό οδικό δίκτυο στο τμήμα Αθήνα-Χαλκίδα καταβάλλουν υπερδιπλάσια διόδια ανά χιλιόμετρο από όσους κινούνται στο εθνικό οδικό δίκτυο στο τμήμα Αθήνα-Θεσσαλονίκη και θεωρούν πρόκληση την επιβολή νέων διοδίων που θα χρηματοδοτήσουν μάλιστα, μέσω του συνδυασμού παραχώρησης, την κατασκευή οδικών έργων στην δυτική Ελλάδα και την Ήπειρο (Ιόνια Οδός).
Ερωτάται ο αρμόδιος Υπουργός:
• Προτίθεται ναι προωθήσει άμεσα η κυβέρνηση την κατασκευή νέων σύγχρονων οδικών αξόνων στο νομό Εύβοιας από Βορρά προς Νότο και από Ανατολή προς Δύση;
• Σε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η χρηματοδότησή τους, προτίθεται να αφαιρέσει την εκμετάλλευση του τμήματος του αυτοκινητόδρομου Σχηματάρι-Χαλκίδα από το συνδυασμό παραχώρησης και να προχωρήσει στη σύσταση νέου συνδυασμού παραχώρησης με στόχο την κατασκευή νέων οδικών αξόνων στην Εύβοια;».
Ο υφυπουργός Χωροταξίας, Περιβάλλοντος και Δημοσίων Έργων κ. Ξανθόπουλος απάντησε τα εξής:
"
Ας θυμίσουμε καταρχήν με δύο λόγια το ιστορικό της υπόθεσης. Το τμήμα Σχηματάρι-Χαλκίδα πράγματι καθυστέρησε. Δεν υπήρχαν πλήρεις μελέτες, τελικώς έγιναν και σε σχετικά σύντομο χρόνο επιτέλους έχουμε τις προσφορές των ενδιαφερομένων. Το έργο γίνεται ως δημόσιο έργο, όπως σωστά επισημαίνει ο κ. Πιπεργιάς και βέβαια ελπίζουμε σε μερικές μέρες να μπορούμε να ανακοινώσουμε και την τελική ανάδειξη του μειοδότη για να ξεκινήσει η κατασκευή του.
Ένα δεύτερο γεγονός είναι ότι το έργο αυτό καλώς ή κακώς είχε ενταχθεί από πλευράς διοδίων, αν και δημόσιο έργο, στη σύμβαση παραχώρησης του ειδικού τμήματος της Ιονίας οδού, δηλαδή του τμήματος Αντίρριο-Γιάννενα διότι είχε θεωρηθεί ότι πρέπει να εισπράττει διόδια από το έργο αυτό ο παραχωρησιούχος, δεδομένου ότι το όλο έργο Αντίρριο-Γιάννενα είναι πολύ ακριβό και πρέπει να έχει μία δυνατότητα άντλησης πόρων και από το κομμάτι Σχηματάρι-Χαλκίδα.
Καλώς ή κακώς, έτσι είχε γίνει εδώ και τρία χρόνια, κύριε Πιπεργιά. Αυτό το γεγονός μας ακολουθεί μέχρι σήμερα, δεδομένου ότι έχουν ήδη γίνει προεπιλογές πριν αναλάβουμε εμείς την Κυβέρνηση και οποιαδήποτε αλλαγή, όπως θα ξέρετε, ουσιαστικώς ακυρώνει το διαγωνισμό και τον πηγαίνει μερικά ακόμα χρόνια πίσω.
Συνεπώς, είναι ένα δεδομένο αυτό. Αν δεν μας αρέσει, είναι μία ιστορία την οποία εγώ σέβομαι και σέβομαι και την ευαισθησία σας, αλλά δεν μπορεί να αλλάξει.
Αυτό, όμως, που είναι γεγονός -και συμφωνώ απόλυτα μαζί σας- είναι το εξής: Και θα πληρώνει διόδια ο κάτοικος της Εύβοιας και δε θα έχει οδικό δίκτυο; Πράγματι, σήμερα δεν έχει οδικό δίκτυο, είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα. Έχει ένα δίκτυο πραγματικά απαράδεκτο. Αυτό θα το έχει διαπιστώσει καθένας που έχει πάει στην Εύβοια έστω και για διακοπές.
Στο πλαίσιο αυτό, λοιπόν, μαζί με την περιφέρεια που είναι και υπεύθυνη για το δίκτυο αυτό, λήφθηκε η απόφαση να γίνει πάλι από εθνικούς πόρους, δηλαδή ως δημόσιο έργο και ενδεχομένως με κάποιες χρηματοδοτήσεις -αν είναι δυνατές- από το Δ' Κοινοτικό Πλαίσιο Στήριξης, μία ριζική ανάπλαση του οδικού δικτύου της Εύβοιας.
Συγκεκριμένα, θα σας πω με δύο λόγια τη γενική γραμμή και στη δευτερολογία μου θα συμπληρώσω λεπτομέρειες, αν θέλετε να τις ακούσετε. Ο μεγάλος άξονας Ψαχνά-Αιδηψός περίπου 85 χιλιομέτρων είναι πράγματι σε κακά χάλια. Μέχρι τώρα έχουν γίνει μελέτες και γίνονται συνέχεια μελέτες για τη βελτίωση ενός τμήματος του άξονα αυτού, αλλά με ελλιπείς πιστώσεις και χρηματοδοτήσεις οι οποίες ούτε καν επαρκούν για την ολοκλήρωση των μελετών αυτών.

Εν πάση περιπτώσει, μπήκαν τα χρήματα από εθνικούς πόρους και αναμένεται ότι σε δυόμισι χρόνια από σήμερα θα έχει ολοκληρωθεί ένα κομμάτι περίπου 20 χιλιομέτρων από τον άξονα αυτό.
Ερώτημα: Τι γίνεται με τα υπόλοιπα 65 χιλιόμετρα; Με απόφαση που λήφθηκε προ δύο μηνών εντάσσεται και το υπόλοιπο έργο στα έργα που πρέπει να μελετηθούν τώρα και να αρχίσουν να κατασκευάζονται στα πλαίσια του Δ' Κοινοτικού Πλαισίου Στήριξης, δηλαδή το 2007, έτσι ώστε επιτέλους αυτός ο άξονας να γίνει.
Ο άλλος άξονας ο οποίος, αν θέλετε, είναι ένα άλλο απαραίτητο κομμάτι, ο άξονας Χαλκίδα-Κύμη επίσης προωθείται ως αναγνωριστικό έργο στη φάση αυτή με στόχο να ανευρεθεί τρόπος να χρηματοδοτηθεί ενδεχομένως με μία σύμβαση παραχώρησης, αλλά αυτό είναι ακόμα πρώιμο. Θα σας απαντήσω ενδεχομένως σε μερικούς μήνες, όταν θα έχει ολοκληρωθεί αυτή η πρώτη τεχνικοοικονομική αναγνώριση του έργου αυτού".
Ο κ. Πιπεργιάς απάντησε:
"Είχαμε συζητήσει με την προηγούμενη Κυβέρνηση, όταν αποφασίστηκε να φύγει το έργο από τη σύμβαση παραχώρησης, είπαμε ότι θα αφαιρεθεί το έργο συνολικά από τη σύμβαση και στο κομμάτι της εκμετάλλευσης και ότι θα εξεταστεί το ενδεχόμενο να γίνει κάτι άλλο. Εμείς λοιπόν λέμε, τη στιγμή που δεν προχωράει το δίκτυο, υπάρχουν μελέτες που ωριμάζουν -και για μελέτες μου μιλήσατε- σήμερα από το 1986. Είναι ντροπή. Από το 1986 μέχρι το 2005 να μην έχουν ολοκληρωθεί οι μελέτες για την παράκαμψη της Χαλκίδας, για την παράκαμψη της Αμαρύνθου, για την παράκαμψη του Βασιλικού. Θεωρείται αυτός ο δρόμος ως ο πλέον επικίνδυνος από όλο το εθνικό δίκτυο από πλευράς ατυχημάτων. Και εσείς μου λέτε για μελέτες που θα ολοκληρωθούν το 2007 και για άλλες που θα γίνουν μετά το 2007; Ενώ τα διόδια θα τα εισπράξει ο παραχωρησιούχος άμεσα; Αυτά τα πράγματα είναι απαράδεκτα, κύριε Υπουργέ".
Ο Κ. Ξανθόπουλος παίρνοντας το λόγο, είπε τα εξής:
"Κατανοώ την αγανάκτηση του κ. Πιπεργιά αλλά θα έπρεπε να το είχε εκφράσει πιο έντονα στην προηγούμενη Κυβέρνηση. Δεν ξέρω αν είχαν συζητήσεις, όμως όταν παραλάβαμε εμείς το Μάρτιο του 2004 τον άξονα παραχώρησης «Αντίρριο-Γιάννενα» δυστυχώς ρητά ανέφερε ότι το κομμάτι «Σχηματάρι- Χαλκίδα» ανήκε από πλευράς εκμετάλλευσης και διοδίων στον άξονα της Ιόνιας Οδού. Και μάλιστα είχαν ήδη προχωρήσει τα πράγματα τόσο πολύ ώστε κάθε επιστροφή σήμαινε ακύρωση του διαγωνισμού και «φτου και απ' την αρχή». Δηλαδή, πίσω δυόμισι με τρία χρόνια. Αυτή είναι η αλήθεια. Αν σας είχαν πει κάτι άλλο, τότε κάποιος δεν σας είχε πει την αλήθεια την εποχή εκείνη. Τα χαρτιά είναι όλα στην διάθεσή σας και μπορώ να τα καταθέσω αν θέλετε οποιαδήποτε στιγμή.
Συνεπώς είναι χωρίς επιστροφή αυτή η, κατά την άποψή σας και τη δική μου, σωστή δυνατότητα. Αντ' αυτής λοιπόν λέμε ότι σε δυόμισι χρόνια θα έχει ολοκληρωθεί το έργο και όχι οι μελέτες. Οι μελέτες ολοκληρώνονται σε μερικούς μήνες".

Τα συμπεράσματα... δικά σας!




Σχετικά άρθρα

Κάνε το δικό σου σχόλιο

Όνομα
Email (δεν θα εμφανίζεται)
Σχόλια (δεν θα δημοσιεύονται σχόλια με διευθύνσεις προς άλλους ιστότοπους)
* Η συμπλήρωση όλων των πεδίων της φόρμας είναι υποχρεωτική.

Σχόλια

[5]
ΝΙΚΟΣ Κ (13/7/2009 6:16:23 μμ)
Στο ερωτημα αν θα πληρονωμαι διοδια ειναι βεβαιο και μαλιστα πιστευω θα ειναι και αρκετα.Βλεποντας την μεχρι τωρα κατασκευη εχωτην απορια δεν θα εχει διαζωμα ασφαλειας στην μεση ,οσο για το χωνι που θα γινετε στη γεφυρα αυτο ναλεγεται.Το κοματι του δρομου απο χαλκιδα ψαχνα ποτε θα γινη που θελεις μιση ωρα χαλκιδα αρτακη.ΚΑΙτο τελευταιο με αυτο τον τροπο οι προηγουμενοι πληρωτους ευβοεις γιατι τους ψηφιζαν και με τον ιδιο τροπο πληρωνουν οι παροντες γιατι δεν τους ψηφιζουν.Τους ευχαριστουμαι ολους κα να ξερουν η αχλαδα εχει πισω την ουρα .
Κων-νος Γ. (17/7/2009 11:31:58 πμ)
Ελπίζω να παραδοθεί το έργο όταν θα είναι απολύτως έτοιμο και να μη υποδειχθούν οι ατέλειες ή κακοτεχνείες με το αίμα συμπολιτών μας, ιδίως νέων, όπως έγινε με την υψηλή Γέφυρα όπου την πρωτη κιόλας εβδομάδα σκοτώθηκαν τρία παιδιά. Αν στη σύμβαση υπάρχουν Διόδια δεν θα τα αποφύγουμε. Οι αρμόδιοι και οι πολίτες πρέπει να πιέσουν στη δημιουργία ειδικής εξόδου στο Σχηματάρι χωρίς διόδια.
Μαρία Δ. (17/7/2009 3:29:50 μμ)
Μα είναι δυνατόν ένας ολόκληρος νομός να αναρωτιέται αν θα πληρώνει διόδια και πόσα .... και να μην μπορεί κανείς να απαντήσει Που είναι ο Νομάρχης, Δήμαρχος, Βουλευτές Δεν ξέρουν Θέλουν να συγκαλύψουν κάτι Είναι αδιάφοροι ι
Σηφης (12/8/2009 12:06:37 μμ)
Στην Ευβοια εχουμε μαθει μονο να γκρινιαζουμε να μην έχουμε ομοψυχια στα προβληματα και να μη κοιτάμε τι κάνουν οι πολίτες άλλων νομών. Δεν είχαμε δρόμους φωνάζαμε έχουμε δρόμους πάλι φωνάζουμε ΕΛΕΟΣ. θελετε να πάτε με νεο δρόμο κάπου?? θα το πληρώσετε.και κάτι άλλο αγοράζει Ο Ευβοιωτης SLK Mercedes και φωνάζει για τα διόδια ?? πάλι ΕΛΕΟΣ
θεοδοσης Στάθης (6/9/2009 12:35:38 πμ)
Ναι ρε παιδιά δίκιο έχει ο Σήφης. Να πληρώνουμε διόδια στο Σχηματάρι για μερικά μέτρα 2.70 , να πληρώνουμε αμέσως μετά για 10 χιλιόμετρα στη Σχηματαρίου-Χαλκίδας άλλα τόσα και προτείνω να βγεί νόμος στους ιδιοκτήτες mersedes slk να πληρώνουν τα διπλά.
Σημείωση: Όλα τα σχόλια αποτελούν προσωπικές απόψεις των συμμετεχόντων, και με κανέναν τρόπο δεν εκφράζουν την άποψη του EVIAPORTAL.GR. Σε κάθε περίπτωση όμως το EVIAPORTAL.GR διατηρεί το δικαίωμα να μη δημοσιεύει σχόλια τα οποία είναι υβριστικού ή συκοφαντικού περιεχομένου.
3D ΕΠΕ Τέντες Αιδηψού - Σάκης Μοσχόπουλος

Αρχή της σελίδας