Ειδήσεις - νέα από την Χαλκίδα και την Εύβοια | Eviaportal.gr
Για να εκτονωθεί προσωρινά η κυκλοφορία στο τμήμα ΧΑΛΚΙΔΑ - ΝΕΑ ΑΡΤΑΚΗ - ΨΑΧΝΑ, κυρίως από τα μεγάλα φορτηγά που μεταφέρουν πέτρα από τα μεταλλεία της ΛΑΡΚΟ, στο εργοστάσιο της ΑΓΕΤ στη Χαλκίδα, αλλά και αργίλιο στα κεραμοποιεία της περιοχής, ζητήθηκε από τους αρμόδιους φορείς του νομού και της Νέας Αρτάκης να κατασκευαστεί άμεσα ο δρόμος ΑΦΡΑΤΙ - ΠΙΣΣΩΝΑΣ.
Με πρόταση του ΥΠΕΧΩΔΕ, το έργο εντάχθηκε από το Υπουργείο Οικονομίας και Οικονομικών, στη ΣΑΕ 071, με σκοπό να μεταβιβαστεί το πόσο των 6.984.896,82 € στη Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση της Εύβοιας για την εκτέλεσή του.
Το παραπάνω θέμα είχε φέρει με ερώτησή του στη Βουλή, προς τον υπουργό ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε., ο Δ. Πιπεργιάς επισημαίνοντας ότι έχει περάσει ένας χρόνος από την ένταξη του έργου και ακόμα δεν έχει μεταβιβαστεί η πίστωση στη Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Εύβοιας και ερωτούσε τον αρμόδιο υπουργό σε ποιες ενέργειες θα προβεί προκειμένου να μεταβιβαστεί άμεσα η πίστωση.
Στην απάντηση που έλαβε από τον υπουργό ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε. κ. Γεώργιο Σουφλιά, τονίζεται ότι το έργο δεν έχει χρηματοδοτηθεί λόγω στενότητας των εθνικών πόρων ενώ δεν γίνεται καμία αναφορά για το πότε πρόκειται να χρηματοδοτηθεί. Συγκεκριμένα ο υπουργός, στην απαντησή του αναφέρει τα εξής: "Σύμφωνα με τα στοιχεία της αρμόδιας Υπηρεσίας, σας γνωρίζουμε ότι το παραπάνω έργο δεν χρηματοδοτήθηκε μέχρι σήμερα λόγω της στενότητας των εθνικών πόρων που παρέχονται στο ΥΠΕΧΩΔΕ από τον προϋπολογισμό."
Σχολιάζοντας την απάντηση του Υπουργού ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε., ο Δ. Πιπεργιάς δήλωσε: "Η απάντηση του κ. Σουφλιά, είναι μια έμπρακτη ομολογία αποτυχίας της Κυβέρνησης να εκτελέσει τον προϋπολογισμό του 2005 και ενδεικτική των αδιεξόδων στα οποία έχει οδηγήσει η Κυβέρνηση την Ελληνική Οικονομία, με την περίφημη δημοσιονομική απογραφή, θέτοντας την υπό Ευρωπαϊκή Επιτήρηση.
Ο πρωτοφανής δημοσιονομικός εκτροχιασμός που σημειώθηκε το 2005, με την κατάρρευση την εσόδων, οδήγησε την Κυβέρνηση στον στραγγαλισμό των δημοσίων επενδύσεων προκειμένου να περιορίσει την έκτακτη του δημοσιονομικού ελλείμματος. Έτσι ακόμη και εγκεκριμένες πιστώσεις για έργα ζωτικής σημασίας για την ανάπτυξή της περιφέρειας, όπως είναι το έργο: "Βελτίωση οδού Αφράτι - Πισσώνας", δεν χρηματοδοτούνται από τον προϋπολογισμό, με τεράστιες συνέπειες για τις τοπικές κοινωνίες".



Δημοφιλή σήμερα

Εκδήλωση για την Παγκόσμια ημέρα Φυσικοθεραπείας στη Χαλκίδα

Εκδήλωση για την Παγκόσμια ημέρα Φυσικοθεραπείας στη Χαλκίδα

23/09/2017
Ο Πανελλήνιος Σύλλογος Φυσικοθεραπευτών Π.Τ. Ευβοίας και ο Σύνδεσμος των εν Ευβοία Πελοποννησίων με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Φυσ...
Περισσότερα από 10 εκατ. ευρώ για την οδοποιία στην Στερεά Ελλάδα

Περισσότερα από 10 εκατ. ευρώ για την οδοποιία στην Στερεά Ελλάδα

22/09/2017
Την διάθεση 8 εκατ. ευρώ στους δήμους της Στερεάς Ελλάδας για έργα αγροτικής οδοποιίας ανακοίνωσε ο Περιφερειάρχης Κώστα...

Κάνε το δικό σου σχόλιο

Όνομα
Email (δεν θα εμφανίζεται)
Σχόλια (δεν θα δημοσιεύονται σχόλια με διευθύνσεις προς άλλους ιστότοπους)
* Η συμπλήρωση όλων των πεδίων της φόρμας είναι υποχρεωτική.
3D ΕΠΕ Τέντες Αιδηψού - Σάκης Μοσχόπουλος

Αρχή της σελίδας