Ειδήσεις - νέα από την Χαλκίδα και την Εύβοια | Eviaportal.gr
Ο Υποψήφιος Αντιπεριφερειάρχης Εύβοιας κ. Δημήτρης Κατσούλης συνεχίζοντας τις συναντήσεις με τους εκπροσώπους φορέων και υπηρεσιών του νομού επισκέφθηκε την Τρίτη, 29 Απριλίου 2014 τον Οργανισμό Λιμένων Νομού Ευβοίας, την Ιχθυόσκαλα Χαλκίδας και το Σωματείο Ιδιοκτητών Ταξί Χαλκίδας.
Ο Δημήτρης Κατσούλης με τον Πρόεδρο Δ.Σ. ΟΛΝΕ κ. Τσέργα
Ο Δημήτρης Κατσούλης με τον Πρόεδρο Δ.Σ. ΟΛΝΕ κ. Τσέργα

Στον Οργανισμό Λιμένων Νομού Ευβοίας ο κ. Δημήτρης Κατσούλης ενημερώθηκε από τον Πρόεδρο του Οργανισμού κ. Τσέργα για την πορεία συγκρότησης του Οργανισμού, τον σχεδιασμό λιμενικών έργων σε όλα τα λιμάνια της Εύβοιας  και την διαχείριση των υφισταμένων λιμενικών υποδομών. Η ενημέρωση επικεντρώθηκε στις προτεινόμενες δράσεις για την προγραμματική περίοδο 2014-2020 κατά την οποία προγραμματίζονται σημαντικές παρεμβάσεις όπως η μεταφορά και λειτουργία εγκαταστάσεων εμπορευματικού λιμένα Χαλκίδας στο Μικρό Βαθύ, η μετατροπή του υπάρχοντα λιμένα σε τουριστικό παράλληλα με την αστική περιβαλλοντική αναβάθμιση της περιοχής, την ανακατασκευή του προσήνεμου μόλου στο Λιμάνι της Κύμης παράλληλα με τη δημιουργία στην Κύμη Σύγχρονου μικτού παραγωγικού πάρκου τροφίμων, ο προσήνεμος μόλος της Καρύστου κ.α. όπως επίσης και έργα για την πρόσβαση στους λιμένες των πορθμείων.

Ο κ. Κατσούλης  ευχαρίστησε τον κ. Τσέργα για την  αναλυτική ενημέρωση και επεσήμανε ότι οι ΕΝΕΡΓΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΣΤΕΡΕΑΣ με υποψήφιο Περιφερειάρχη του κ. Κώστα Χαϊνά αποδίδουν μεγάλη σημασία στην ορθή οργάνωση, τον προγραμματισμό και την αποτελεσματική διαχείριση των λιμενικών υποδομών. Γιαυτό επιδιώκουν την καλή και γόνιμη συνεργασία. Το παρόν θεσμικό πλαίσιο αποξενώνει την Περιφέρεια από την ολοκληρωμένη διαχείριση των λιμενικών υποδομών προκρίνοντας ένα στείρο γραφειοκρατικό και κυρίως συγκεντρωτικό αθηνοκεντρικό σύστημα εποπτείας. Η Περιφέρεια οφείλει να είναι πρωταγωνίστρια στην διακυβέρνηση των λιμενικών υποδομών. Ιδιαίτερα η Εύβοια δεν μπορεί να παραμείνει άλλο απαθής, διεκδικεί και επιμένει στην κατοχύρωση του προγραμματικού λόγου της Περιφερειακής Ενότητας επιδιώκοντας παράλληλα τη στενή συνεργασία με τον Ο.Λ.Ν.Ε.

Στη συνέχεια ο κ. Κατσούλης επισκέφθηκε την Ιχθυόσκαλα Χαλκίδας όπου συναντήθηκε με την Προϊσταμένης της κ. Βολιώτη. Εκεί ενημερώθηκε  για την λειτουργία της Ιχθυόσκαλας και τα προβλήματά της. Υπογράμμισε μάλιστα την σημασία που αποδίδουν οι ΕΝΕΡΓΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΣΤΕΡΕΑΣ στην βελτίωση των υποδομών και στην αύξηση του κύκλου εργασιών της Ιχθυόσκαλας έτσι ώστε να συμβάλλει ακόμη πιο πολύ στην ανάπτυξη της αλιευτικής αγοράς  και στην οικονομία της Εύβοιας.

Τέλος το απόγευμα ο Υποψήφιος Αντιπεριφερειάρχης συναντήθηκε στο Γραφείο του Σωματείου με το προεδρείο των Ιδιοκτητών Ταξί Χαλκίδας. Ο Πρόεδρος του Σωματείου κ. Αδάμης ενημέρωσε αναλυτικά τον κ. Κατσούλη για τα προβλήματα του κλάδου επικεντρώνοντας ιδιαίτερα σε εκείνα που ανήκουν στην ευθύνη της Περιφέρειας και τα οποία το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα η νέα Περιφερειακή Αρχή πρέπει να τα αντιμετωπίσει. Πρόκειται κυρίως για την εφαρμογή της νομοθεσίας για τις νέες άδειες και τον καθορισμό τους ανά περιοχή, για την εύρυθμη συνύπαρξη των επιμέρους φορέων δημόσιας συγκοινωνίας και την επίλυση των προβλημάτων αθέμιτου ανταγωνισμού και τέλος για τη  διαφανή και συνεπή διαχείριση του θέματος των μαθητικών δρομολογίων από τα οποία έως τώρα ουσιαστικά  αποκλείονται οι ταξιτζήδες και το Σωματείο.

Ο κ. Κατσούλης άκουσε με προσοχή τα αιτήματα των Ιδιοκτητών Ταξί Χαλκίδος και διαβεβαίωσε του εκπροσώπους τους ότι οι ΕΝΕΡΓΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΣΤΕΡΕΑΣ αλλά και ο ίδιος, ως Υποψ. Αντιπεριφερειάρχης που ενδεχομένως από τον Σεπτέμβριο θα κληθεί να τα διαχειριστεί, κατανοούν τα προβλήματά τους αλλά και αναγνωρίζουν την τεράστια κοινωνική τους προσφορά. Η "αγορά" των μεταφορών σε αστικό ή και σε υπεραστικό πεδίο πρέπει να βασίζεται στην συνύπαρξη των επιμέρους φορέων με όρους βιωσιμότητας και η Περιφερειακή Αρχή οφείλει να συμβάλλει σε αυτό με αποφάσεις και διαδικασίες διαφάνειας, αντικειμενικότητας και προστασίας του δημοσίου συμφέροντος. Στόχος είναι η λειτουργία της Περιφέρειας να αλλάξει και να γίνει φιλική για όλους τους επαγγελματίες των μεταφορών χωρίς άλλες υπόγειες και αδιαφανείς διαδρομές. Όσο για τα μαθητικά δρομολόγια πρέπει να δοθούν ευκαιρίες υγιούς ανταγωνισμού και συμμετοχής όλων των τοπικών φορέων μεταφορών με  στόχο  τη ασφαλή και έγκαιρη μεταφοράς των μαθητών. Τα φαινόμενα των τελευταίων χρόνων πρέπει να ξεριζωθούν οριστικά.




Δημοφιλή σήμερα

Αρχίζει η τελευταία φάση του Κτηματολογίου στη Χαλκίδα

Αρχίζει η τελευταία φάση του Κτηματολογίου στη Χαλκίδα

14/12/2017
Η τέταρτη φάση κτηματογράφησης (KTIMA 16) αφορά το 64% της έκτασης της χώρας και 16 εκατ. δικαιώματα (43%)....
Εκτός Nomads η Χαλκιδέα Δήμητρα Φραντζή, ηττήθηκε από την Αποστολία Ζωή

Εκτός Nomads η Χαλκιδέα Δήμητρα Φραντζή, ηττήθηκε από την Αποστολία Ζωή

15/12/2017
Εκτός Nomads βρίσκεται από το βράδυ της Πέμπτης, η Χαλκιδέα Δήμητρα Φραντζή....
Η δημοτικότητα των βουλευτών της Εύβοιας

Η δημοτικότητα των βουλευτών της Εύβοιας

13/12/2017
Δημοφιλέστεροι πολιτικοί γαι την Εύβοια οι Βαγγέλης Αποστόλου και Σίμος Κεδίκογλου (με τις αρνητικές γνώμες να υπερισχύουν παρόλα αυτά) και λιγότερο δημοφιλείς οι Ζωή Λιβ...

Κάνε το δικό σου σχόλιο

Όνομα
Email (δεν θα εμφανίζεται)
Σχόλια (δεν θα δημοσιεύονται σχόλια με διευθύνσεις προς άλλους ιστότοπους)
* Η συμπλήρωση όλων των πεδίων της φόρμας είναι υποχρεωτική.

Photo Gallery

3D ΕΠΕ Τέντες Αιδηψού - Σάκης Μοσχόπουλος

Αρχή της σελίδας