Ειδήσεις - νέα από την Χαλκίδα και την Εύβοια | Eviaportal.gr
Το έργο της παράκαμψης Χαλκίδας εκτείνεται σε μήκος 16.7 χλμ. Περίπου από την Υψηλή Γέφυρα της Χαλκίδας έως την περιοχή Ψαχνών παρακάμπτοντας τις πόλεις της Χαλκίδας και της Νέας Αρτάκης, με περιπορεία Βαθροβουνίου.
Στο χάρτη αποτυπώνεται η παράκαμψη Χαλκίδας και τους ανισόπεδους κόμβους που προβλέπονται
Στο χάρτη αποτυπώνεται η παράκαμψη Χαλκίδας και τους ανισόπεδους κόμβους που προβλέπονται
Η παράκαμψη μήκους 16.7 χλμ. (περίπου 20.5 χλμ. αν συνυπολογίσουμε το τμήμα υψηλή γέφυρα - κόμβος Λαμψάκου) είναι προϋπολογισμού 179.100.000 ευρώ. Έχουν εγκριθεί οι περιβαλλοντικοί όροι και οι απαραίτητες για την κατασκευή και λειτουργία του μελέτες και έχει υποβληθεί τεχνικό δελτίο για την ένταξή του στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων. Αναμένεται να δημοπρατηθεί στις αρχές του 2015 και με την προϋπόθεση ότι δεν θα υπάρξουν προβλήματα θα ολοκληρωθεί σε περίπου 3 έτη από την υπογραφή της σύμβασης.

Η αρχή του τμήματος βρίσκεται επί της υπάρχουσας οδού Χαλκίδας - Ν.Λαμψάκου, 300μ. περίπου πριν την είσοδο στο χώρο της λαχαναγοράς, περί τη Χ.Θ. 4=650 στρέφεται προς τα αριστερά, προς τον ορεινό όγκο, όπου δημιουργούνται ορύγματα σχετικά μικρού ύψους. Στην Χ.Θ. 4+772,52 διασταυρώνεται ανισόπεδα με τον κλάδο 1 του ανισόπεδου κόμβου Λαμψάκου.

Μεταξύ των Χ.Θ. 4+660 ΚΑΙ 4+750 η κεντρική νησίδα διαπλατύνεται από 2 χ 1,30μ. σε 2 χ2,10μ. Αυτή η διαπλάτυνση που σβήνει μεταξύ των Χ.Θ. 4+795 ΚΑΙ 4+855 επιτρέπει την κατασκευή μεσόβαθρου της γέφυρας του κλάδου 1 στην κεντρική νησίδα του αυτοκινητόδρομου. Περί τη Χ.Θ. 5+030 ο αυτοκινητόδρομος διασταυρώνεται ανισόπεδα με τη δευτερεύουσα οδό Π4. Στη συνέχεια πoρεύεται δια του Λατομείου Ντεγιάννη και μεταξύ των Χ.Θ. 5+510 και 6+002 προβλέπονται οι σήραγγες Βαθροβουνίου.


Στη συνέχεια και από την είσοδο Σήραγγας Βαθροβουνίου έως και τα Ψαχνά, η αρτηρία είναι δύο λωρίδων κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, πλάτους 24,5 μ. έως και τον Ανισόπεδο κόμβο της Νέας Αρτάκης, η αρτηρία προβλέπεται με μια λωρίδα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, πλάτους 11μ. Στο τμήμα από Α.Κ. Νέας Αρτάκης έως τα Ψαχνά η αρτηρία κινείται προς τα Βόρεια και προ των Ψαχνών (στο ύψος του Κολοβρέχτη ερχόμενη από τα δύο βουνά) στρέφεται δυτικά.


Η κατάληξη της αρτηρίας βρίσκεται νότια της πόλης των Ψαχνών, επί της υφιστάμενης οδού Χαλκίδα- Ψαχνά και στην διασταύρωση με την Καστέλα (στο άγαλμα του Αγγελή Γοβιού). Στο τμήμα αυτό προβλέπεται ο Ανισόπεδος Κόμβος Ψαχνών.

Να σημειώσουμε ότι στα αρχικά σχέδια - μελέτες που είχε εκπονήσει η Νομαρχία Εύβοιας προβλεπόταν και το τμήμα υψηλή γέφυρα Χαλκίδας - Λάμψακος όπου θα κατασκευαζόταν νέα γέφυρα μέσα από την θάλασσα από την είσοδο της γέφυρα της Χαλκίδας και θα κατέληγε λίγο πριν την διασταύρωση της Ν. Λαμψάκου (στα σφαγεία). Στη συνέχεια έγινε κάποια μελέτη για ανισόπεδο κόμβο στον Άγιο Στέφανο, ενώ από ότι φαίνεται στην τελικά μελέτη δεν περιλαμβάνεται τίποτα από τα δύο.

Όταν προχωρήσει και η σχεδιαζόμενη παράκαμψη Βασιλικού μήκους 5,3 χλμ από την περιοχή του Βασιλικού μέχρι την πόλη της Χαλκίδας θα συναντά την παράκαμψη Χαλκίδας διασταυρώνοντας στον Ανισόπεδο Κόμβο Δύο Δέντρων.



Κάνε το δικό σου σχόλιο

Όνομα
Email (δεν θα εμφανίζεται)
Σχόλια (δεν θα δημοσιεύονται σχόλια με διευθύνσεις προς άλλους ιστότοπους)
* Η συμπλήρωση όλων των πεδίων της φόρμας είναι υποχρεωτική.

Photo Gallery

3D ΕΠΕ Τέντες Αιδηψού - Σάκης Μοσχόπουλος

Αρχή της σελίδας