Ειδήσεις - νέα από την Χαλκίδα και την Εύβοια | Eviaportal.gr

Τη Χαλκίδα επισκέφθηκαν χθες οι Οικολόγοι Πράσινοι για να καταδείξουν τα προβλήματα που έχουν προκληθεί από την καταστροφή του περιβάλλοντος στο νομό Ευβοίας. Ο επικεφαλής της προεκλογικής καμπάνιας, Νίκος Χρυσόγελος, μίλησε για την παρουσία εξασθενούς χρωμίου στο νερό που διοχετεύεται στο δήμο Μεσσαπίων στην Εύβοια και ζήτησε να βρεθούν εναλλακτικοί τρόποι υδροδότησης.

Νίκος Χρυσόγελος, επικεφαλής των Οικολόγων Πράσινων
Νίκος Χρυσόγελος, επικεφαλής των Οικολόγων Πράσινων

Ο κ. Χρυσόγελος μίλησε με τους πολίτες της Χαλκίδας για τα προβλήματα που προκαλεί η καταστροφή του περιβάλλοντος στο νομό και τόνισε ότι το κόμμα του θα θέσει στη διάθεση των πληγέντων από τις πρόσφατες πλημμύρες του δήμου Ληλαντίου νομική και επιστημονική κάλυψη.

Στο μεταξύ μια πολιτική μεταφορών με προτεραιότητα στην περιφερειακή ισορροπία της χώρας και στο δημόσιο συμφέρον προτείνουν οι Οικολόγοι Πράσινοι ζητώντας τη συγκοινωνιακή κάλυψη όλης της χώρας.

Οι Οικολόγοι Πράσινοι προτείνουν «ένα νέο ρόλο των ΚΤΕΛ ώστε να λειτουργήσουν συμπληρωματικά με το σιδηρόδρομο και να χρηματοδοτηθούν για την πλήρη κάλυψη του συνόλου των οικισμών της χώρας».

Σημειώνουν επίσης πως «μεγάλο μέρος των μικρότερων οικισμών, ιδίως σε ορεινές και απομονωμένες περιοχές, αλλά και σε μη τουριστικά νησιά ή τουριστικές περιοχές εκτός σεζόν, έχουν συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση από ανεπαρκή (με 1-2 μόνο δρομολόγια την ημέρα, συχνά σε ακατάλληλες ώρες) έως ανύπαρκτη. Ανάλογα κενά εμφανίζονται και στην ανταπόκριση από ακτοπλοϊκά δρομολόγια και αεροπορικές πτήσεις προς τους οικισμούς των αντίστοιχων περιοχών».

Αναφερόμενοι στα τοπικά ΚΤΕΛ, επισημαίνουν ότι «προσανατολίζονται κατά κανόνα με όρους αγοράς προς τη σύνδεση των τοπικών κέντρων μεταξύ τους και με την Αθήνα ή τη Θεσσαλονίκη, αφήνοντας ακάλυπτες τις γραμμές με μικρότερη κίνηση ή με 'δύσκολα' ωράρια.

Καταλήγουν έτσι να ανταγωνίζονται (συνήθως αθέμιτα, λόγω υψηλότερου απλήρωτου εξωτερικού κόστους σε ατυχήματα, ρύπανση και επιπτώσεις στο κλίμα) το σιδηρόδρομο, αντί να διασφαλίζουν τη συγκοινωνιακή κάλυψη των περιοχές τους».

Ζητούν, λοιπόν, «δέσμευση για τουλάχιστον τρία δρομολόγια την ημέρα για κάθε οικισμό όλο το χρόνο, με αφετηρία και τέρμα την έδρα της αντίστοιχης επαρχίας ή νομού, ή τον πλησιέστερο σιδηροδρομικό σταθμό».

Προτείνουν επίσης:

* προγραμματικές συμβάσεις με τα ΚΤΕΛ για επιδότηση μέρους του κόστους για τις επιπλέον συνδέσεις, για τη μεταφορά σταθμών λεωφορείων δίπλα στους σιδηροδρομικούς σταθμούς και για τη διασφάλιση ανταποκρίσεων με το σιδηρόδρομο

* συμπληρωματική αξιοποίηση δυνατοτήτων όπως τα λεωφορεία που έχουν παραχωρηθεί σε «καποδιστριακούς» δήμους ή το άνοιγμα μαθητικών δρομολογίων και σε επιβάτες με εισιτήριο

* χρηματοδότηση από ευρωπαϊκά προγράμματα για ορεινές και μειονεκτικές περιοχές, καθώς και από ένα μικρό τέλος στα δρομολόγια των ΚΤΕΛ που συμπίπτουν με γραμμές του ΟΣΕ και στα αντίστοιχα διόδια αυτοκινητοδρόμων.

Πηγή: naftemporiki.gr




Δημοφιλή σήμερα

Η παιδική ταινία «Το απίθανο κοάλα» στον Κινηματογράφο ΜΑΓΙΑ movietone

Η παιδική ταινία «Το απίθανο κοάλα» στον Κινηματογράφο ΜΑΓΙΑ movietone

16/10/2018
Η παιδική ταινία «Το απίθανο κοάλα» έρχεται στον Κινηματογράφο ΜΑΓΙΑ movietone από την Παρασκευή 19 έως και τη...
Ξεκίνησε το νέο πρόγραμμα του Πανεπιστημίου Αιγαίου στη Σκύρο

Ξεκίνησε το νέο πρόγραμμα του Πανεπιστημίου Αιγαίου στη Σκύρο

15/10/2018
Στο εμβληματικό Μουσείο Φαλτάιτς στη Χώρα Σκύρου έγινε η έναρξη του νέου επιμορφωτικού προγράμματος που υλοποιείται στο Νησί....
Με μεγάλη επιτυχία ο Αγώνας Δρόμου Chalkida Bridges Marathon στην Χαλκίδα

Με μεγάλη επιτυχία ο Αγώνας Δρόμου Chalkida Bridges Marathon στην Χαλκίδα

15/10/2018
Πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 14 Οκτωβρίου 2018, για 5η συνεχόμενη χρονιά το Chalkida Bridges Marathon στ...

Κάνε το δικό σου σχόλιο

Όνομα
Email (δεν θα εμφανίζεται)
Σχόλια (δεν θα δημοσιεύονται σχόλια με διευθύνσεις προς άλλους ιστότοπους)
* Η συμπλήρωση όλων των πεδίων της φόρμας είναι υποχρεωτική.
3D ΕΠΕ Τέντες Αιδηψού - Σάκης Μοσχόπουλος

Αρχή της σελίδας