Ειδήσεις - νέα από την Χαλκίδα και την Εύβοια | Eviaportal.gr
Εκτεταμένη επιχείρηση που «απέδωσε» δέκα συλλήψεις παρκαδόρων και 1.239 κλήσεις, αναφέρει ρεπορτάζ της Καθημερινής. Έχει ενδιαφέρον να διαβάσουμε για την επιχείρηση της τροχαίας, με δεδομένο ότι ζούμε σε μία πόλη, που ασφυκτιά απο τα αυτοκίνητα, υστερεί σε χώρους πάρκινγκ και για τους πεζούς αποτελεί άθλο να διασχίσουν το κέντρο της, κυρίως. Το ρεπορτάζ της "Κ" έχει ως εξής (δεν απέχει πολύ απο ό,τι συμβαίνει και στη Χαλκίδα απο το παράνομο παρκάρισμα και την κατάληψη πλατειών και πεζοδρομίων απο τα αυτοκίνητα):  

Στο στόχαστρο της Τροχαίας έχει μπει το πρόβλημα της παράνομης στάθμευσης κυρίως έξω από νυχτερινά κέντρα, σε μια προσπάθεια να περιοριστεί το φαινόμενο που ταλαιπωρεί κυρίως τους μόνιμους κατοίκους του κέντρου των Αθηνών.

Είναι ενδεικτικό ότι μόνο μέσα στο περασμένο Σαββατοκύριακο και την Παρασκευή, η Τροχαία «έκοψε» 1.239 κλήσεις για παράνομη στάθμευση σε κεντρικές οδούς της ευρύτερης περιοχής του νομού Αττικής, αφαίρεσε τις πινακίδες από 221 οχήματα και συνέλαβε τέσσερις υπευθύνους και έξι υπαλλήλους - παρκαδόρους καταστημάτων για αυθαίρετη κατάληψη τμημάτων των δρόμων και των πεζοδρομίων προς εξασφάλιση θέσεων στάθμευσης των πελατών τους.

Ωστόσο, παρά τις προσπάθειες για περιορισμό του φαινομένου, οι μόνιμοι κάτοικοι που γνωρίζουν «από πρώτο χέρι» την κατάσταση, δηλώνουν ότι χρειάζεται να γίνουν ακόμη πολλά.

Ειδικά κάθε Παρασκευή και Σαββατοκύριακο, κατ' εξοχήν βραδιές εξόδου για νυχτερινή διασκέδαση, «η κατάσταση είναι αφόρητη, κι ας λειτουργεί ώς τις 2 π.μ. το Μετρό, ο Ηλεκτρικός και ορισμένες νυχτερινές λεωφορειακές γραμμές», τονίζει στην «Κ» η κ. Βάσω Νικολακοπούλου, πρόεδρος του Πολιτιστικού Συλλόγου «Παν - Αθήναια», που δραστηριοποιείται στην περιοχή της πλατείας Κουμουνδούρου, του Ψυρρή, του Μεταξουργείου και του Κεραμεικού. Κάτοικος της περιοχής πλατείας Κουμουνδούρου για σχεδόν τέσσερις δεκαετίες, η κ. Νικολακοπούλου βλέπει κάθε Σαββατοκύριακο την πλατεία να μετατρέπεται σ' ένα απέραντο πάρκινγκ, ενώ «συχνά οι παρκαδόροι καταλαμβάνουν τις θέσεις των μονίμων κατοίκων για τους πελάτες τους».

Παρά το μέγεθος του προβλήματος που με τα χρόνια διογκώθηκε για να αγγίξει τη σημερινή κατάσταση, η ίδια δεν εξέτασε ποτέ το ενδεχόμενο να μετακομίσει σε άλλη περιοχή, αφού πήγαινε με τα πόδια στη δουλειά της.

Απλώς εισπράττει

Ωστόσο, ακούγεται προβληματισμένη, βλέποντας πως «ούτε η ελεγχόμενη στάθμευση έχει λύσει το πρόβλημα ούτε οι κλήσεις της Τροχαίας βοηθούν στην πράξη. Απλώς, το κράτος εισπράττει», προσθέτει και διηγείται πώς «ένα παράνομα σταθμευμένο Ι.Χ. επάνω στο φανάρι είχε κλείσει τις προάλλες την αφετηρία των λεωφορείων, με αποτέλεσμα το πρώτο δρομολόγιο να φύγει στις 8 αντί στις 5», μετά την έλευση γερανού που το απομάκρυνε.

Με την άποψή της συνηγορεί και η κ. Ζωή Καραπαναγιώτη, πρόεδρος του Εξωραϊστικού Συλλόγου «Ο Λυκαβηττός». Επίσης επί πολλές δεκαετίες κάτοικος της περιοχής συμφωνεί μεν με το μέτρο της ελεγχόμενης στάθμευσης, «ωστόσο έχει καταντήσει να μην υφίσταται προς προστασία των κατοίκων, αλλά για να εισπράττει ο δήμος».

Πολλές από τις θέσεις αυτές δίνονται από παρκαδόρους νυχτερινών κέντρων σε πελάτες, σταθερά κάθε Σαββατοκύριακο.




Κάνε το δικό σου σχόλιο

Όνομα
Email (δεν θα εμφανίζεται)
Σχόλια (δεν θα δημοσιεύονται σχόλια με διευθύνσεις προς άλλους ιστότοπους)
* Η συμπλήρωση όλων των πεδίων της φόρμας είναι υποχρεωτική.
3D ΕΠΕ Τέντες Αιδηψού - Σάκης Μοσχόπουλος

Αρχή της σελίδας