Ειδήσεις - νέα από την Χαλκίδα και την Εύβοια | Eviaportal.gr
Την άποψή του για όσα ακούστηκαν στη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου δήμου Κύμης-Αλιβερίου την Τρίτη 29 Νοεμβρίου σχετικά με τις χωματερές σε Κύμη και Αλιβέρι, καταθέτει με επιστολή το το τμήμα Αυτοδιοίκησης ΣΥΡΙΖΑ Κύμης-Αλιβερίου.
ΣΥΡΙΖΑ
ΣΥΡΙΖΑ
Μετά την ασθμαίνουσα αποκατάσταση των ΧΑΔΑ και αποφεύγοντας τα βαριά πρόστιμα, που στην ουσία θα πλήρωναν οι Πολίτες του Δήμου μας,  τεράστιο πρόβλημα δημιουργήθηκε με τη διαχείριση συνολικά των απορριμμάτων, αφού δεν είχαν δημιουργηθεί προϋποθέσεις ούτε καν υπήρξε οιοσδήποτε  σχεδιασμός για αυτό.

Αποτέλεσμα; Να δημιουργηθούν δύο νέες ανεξέλεγκτες χωματερές, δίπλα στις υπάρχουσες, στην Κύμη και στο Αλιβέρι. Έτσι  σήμερα η κατάσταση στους χώρους αυτούς -  με την  ανεξέλεγκτη συσσώρευση των απορριμμάτων, όχι από ιδιώτες, αλλά από τον ίδιο το Δήμο - εμφανίζεται ως απαράδεκτη από κάθε άποψη: περιβαλλοντική, υγιεινολογική , πολιτιστική, κοινωνική.

Ο Δήμος, υποτίθεται για να αντιμετωπίσει το πρόβλημα μέχρι της οριστικής του λύσης, συνήψε σύμβαση με ιδιωτική εταιρεία και  κόστος διαχείρισης  30 ευρώ τον τόνο, συνολικά 700.000 ευρώ το χρόνο, σύμφωνα με το Δελτίο Τύπου που έχει εκδώσει. Η ανικανότητά του όμως να ανταποκριθεί στο οικονομικό αντικείμενό της, είχε ως αποτέλεσμα την καταγγελία της και την μεγέθυνση του προβλήματος.

Από τις 11-10-2016 ζητήσαμε από τη  Δημοτική Αρχή σύγκλιση  Συμβουλίου με μοναδικό θέμα, αυτό των απορριμμάτων. Αντί αυτού έγινε συμβούλιο στις 29/11 και το θέμα αυτό συζητήθηκε ανάμεσα σε άλλα 29. Η εισήγηση πρότεινε ότι  το κόστος θα είναι 14 ευρώ/τόνο η μεταφορά και 30 ευρώ/τόνο η ταφή. Δεν γνώριζε καν πόσους τόνους σκουπίδια περίπου παράγουμε, αν η τιμή αυτή είναι συνολική ανεξάρτητα με τη συνολική ποσότητα ή αν είναι ανά τόνο που θα ζυγίζονται. Στις ερωτήσεις της αντιπολίτευσης παρενέβη ο Δήμαρχος λέγοντας: «Χθες συζητήσαμε στο ΦΟΣΔΑ για την τιμή και επειδή είμαστε μέλη του θα πληρώσουμε 25 με 27 ευρώ τον τόνο. Κάπου εκειδά. Δεν είδα τον αντιδήμαρχο για να τον ενημερώσω». Ακόμη και έτσι να είναι τα πράγματα, το κόστος είναι κατά πολύ μεγαλύτερο.

Αγγίζει ή και ξεπερνά τα 40 ευρώ τον τόνο έναντι 30 ευρώ του ιδιώτη. Συν και ένα ποσό 30.000 ευρώ απρόβλεπτα!!!! Φυσικά η απόφαση ψηφίστηκε αποκλειστικά από τη πάντοτε «πειθαρχημένη» συμπολίτευση και την μεταφορά των απορριμμάτων ανέλαβε ο  ΦΟΣΔΑ Α.Ε.

Με την απόφαση αυτή δημιουργούνται μεγάλα και σοβαρά ερωτήματα:

1. Πώς ο Δήμος θα ανταποκριθεί στις μεγαλύτερες αυτή τη φορά από την προηγούμενη οικονομικές απαιτήσεις;  Έχουν διασφαλιστεί τα χρήματα και από πού; Ή ο Δήμος θα φανεί και πάλι αφερέγγυος;
2. Γιατί το έργο διαχείρισης ανατέθηκε στο ΦΟΣΔΑ Α.Ε. με μεγαλύτερο κόστος;
3. Τι δε μπορούν να προβλέψουν και θα χρειαστούν 30.000 ευρώ επιπλέον;
4. Για πόσα χρόνια θα αναγκαζόμαστε να πληρώνουμε τη μεταφορά των απορριμμάτων; 

Η «αποστομωτική» απάντηση που μας άφησε άφωνους ήρθε στο χθεσινό συμβούλιο από τον ίδιο το Δήμαρχο: «Δεν υπάρχει άλλη λύση. Για αυτό φταίει η προηγούμενη Δημοτική Αρχή που πέρασε τα αντλιοστάσια από τη ΔΕΥΑΚΑ στο Δήμο και επιβαρύνθηκε ο Δήμος 1.000.000 ευρώ».



Δημοφιλή σήμερα

Έκτακτες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις για το Θαλασσινό Καρναβάλι 2017

Έκτακτες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις για το Θαλασσινό Καρναβάλι 2017

23/02/2017
Σε ιδιαίτερες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις προκειμένου να είναι όσο το δυνατόν καλύτερη η διοργάνωση τόσο της παρέλασης των Καρ...
Ξεκινούν τα έργα αποχέτευσης ομβρίων σε περιοχές της Χαλκίδας

Ξεκινούν τα έργα αποχέτευσης ομβρίων σε περιοχές της Χαλκίδας

23/02/2017
Ξεκινούν τα έργα αποχέτευσης ομβρίων σε περιοχές της Χαλκίδας, μετά από σύμβαση που υπεγράφη μεταξύ Χρήστου Παγώνη και εκπροσώπο...
Το Ειδικό Νηπιαγωγείο Χαλκίδας γιόρτασε τις Απόκριες ενώνοντας Πόντο και Κρήτη

Το Ειδικό Νηπιαγωγείο Χαλκίδας γιόρτασε τις Απόκριες ενώνοντας Πόντο και Κρήτη

24/02/2017
Την Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2017, το Ειδικό Νηπιαγωγείο Χαλκίδας γιόρτασε τις Απόκριες με το δικ...

Κάνε το δικό σου σχόλιο

Όνομα
Email (δεν θα εμφανίζεται)
Σχόλια (δεν θα δημοσιεύονται σχόλια με διευθύνσεις προς άλλους ιστότοπους)
* Η συμπλήρωση όλων των πεδίων της φόρμας είναι υποχρεωτική.

Αρχή της σελίδας