Ειδήσεις - νέα από την Χαλκίδα και την Εύβοια | Eviaportal.gr
Ο κυκλικός κόμβος στην είσοδο της πόλης της Χαλκίδας από την υψηλή γέφυρα ολοκληρώθηκε και οι σηματοδότες που υπήρχαν στο σημείο έχουν καταργηθεί.
Ο νέος κυκλικός κόμβος στην περιοχή του Αγίου Στεφάνου στην Χαλκίδα
Ο νέος κυκλικός κόμβος στην περιοχή του Αγίου Στεφάνου στην Χαλκίδα
Ένα χρόνιο κυκλοφοριακό πρόβλημα προσπαθεί να λύσει ο δήμος Χαλκιδέων με την κατασκευή του κυκλικού κόμβου στην περιοχή του Αγίου Στεφάνου Χαλκίδας. Ο συγκεκριμένος κόμβος εξυπηρετεί καθημερινά χιλιάδες αυτοκίνητα καθώς εκεί συναντιούνται οι οδικές αρτηρίες τόσο για Βόρεια και Νότια Εύβοια όσο και για το κέντρο της Χαλκίδας.

Οι ισόπεδοι κυκλικοί κόμβοι έχουν μελετηθεί έτσι ώστε να εξομαλύνουν την κίνηση σε σημεία όπου πολλοί δρόμοι διασταυρώνονται με στόχο να διευκολύνεται η κυκλοφορία. Τα θετικά της ύπαρξής τους, είναι πως καταφέρνουν να περιορίζουν την ταχύτητα των αυτοκινήτων, αυξάνοντας την οδική ασφάλεια χωρίς κατ' ανάγκη να τα ακινητοποιούν αφού λόγω της ικανοποιητικής ορατότητας που κατά κανόνα έχουν οι οδηγοί πριν εισέλθουν στον κόμβο μπορούν να προσαρμόζουν ανάλογα την ταχύτητα του οχήματός τους. Παρόλο που σε πολλές χώρες του εξωτερικού είναι στην καθημερινότητα των οδηγών εδώ και δεκαετίες, οι Έλληνες οδηγοί δεν έχουν ιδιαίτερη εξοικείωση με αυτούς και σε συνδυασμό με την κακή πολλές φορές σήμανση αλλά και τον πολύπλοκο ΚΟΚ δημιουργείται ανασφάλεια και πολλές φορές ατυχήματα.

Τι ισχύει για την οδήγηση σε κυκλικό κόμβο στην Ελλάδα


Όταν το μόνο σήμα που υπάρχει στον κόμβο είναι η υποχρεωτική κυκλική πορεία (P-53), τότε προτεραιότητα έχουν τα οχήματα που εισέρχονται στον κόμβο.

Όταν η υποχρεωτική κυκλική πορεία εντός του κόμβου (P-53) συνδυάζεται με το σήμα υποχρεωτικής παραχώρησης προτεραιότητας (P-1) στις εισόδους του, τότε προτεραιότητα έχει αυτός που κινείται μέσα στον κόμβο.

Το ίδιο ισχύει και όταν στις εισόδους υπάρχουν STOP (P-2) όπως συμβαίνει σήμερα στην Χαλκίδα. Το κακό με το σήμα υποχρεωτικής διακοπής πορείας είναι ότι σε αντίθεση με την παραχώρηση προτεραιότητας που ο οδηγός μπορεί να μην ακινητοποιήσει εντελώς το όχημα, στο STOP οι οδηγοί είναι υποχρεωμένοι να σταματήσουν και αυτό μπορεί να δημιουργήσει άσκοπες καθυστερήσεις.



Δημοφιλή σήμερα

Αποτελέσματα εκλογών Επιμελητηρίου Ευβοίας, ποιοι εκλέγονται

Αποτελέσματα εκλογών Επιμελητηρίου Ευβοίας, ποιοι εκλέγονται

10/12/2017
Σαρωτική νίκη της Βούλας Αγιοστρατίτη και οριακά αυτοδυναμία δείχνουν τα μέχρι τώρα αποτελέσματα των εκλογών του Επιμελητηρίου Ευβ...
Η παιδική ταινία «Coco» 3D έρχεται στον Κινηματογράφο ΜΑ.ΓΙΑ movietone

Η παιδική ταινία «Coco» 3D έρχεται στον Κινηματογράφο ΜΑ.ΓΙΑ movietone

11/12/2017
Η παιδική ταινία «Coco» 3D έρχεται στον Κινηματογράφο ΜΑ.ΓΙΑ movietone μόνο την Πέμπτη 14 εώς και την Τετάρτη ...
Ολοκληρώθηκαν οι Εκλογές στο Επιμελητήριο Εύβοιας

Ολοκληρώθηκαν οι Εκλογές στο Επιμελητήριο Εύβοιας

10/12/2017
Την Κυριακή 10 Δεκεμβρίου 2017 και λίγο μετά τις 19:00 έκλεισαν οι κάλπες για την εκλογική διαδικασία στο Επιμελητήριο Εύβοιας....

Κάνε το δικό σου σχόλιο

Όνομα
Email (δεν θα εμφανίζεται)
Σχόλια (δεν θα δημοσιεύονται σχόλια με διευθύνσεις προς άλλους ιστότοπους)
* Η συμπλήρωση όλων των πεδίων της φόρμας είναι υποχρεωτική.

Σχόλια

[4]
Evangelos Margetis (28/7/2017 6:24:07 πμ)
Με τον κόμβο πού δημιουργήθηκε θα γίνεται πολύ καλύτερα η κυκλοφορία των οχημάτων παρόλο που η διάμετρος του κύκλου είναι μικρή.
Μανωλης (28/7/2017 7:46:34 μμ)
Καλημέρα πιστεύω να λειτουργήσει ο κόμβος αυτος χωρίς μικρο ατυχήματα. Η Ελληνική νοοτροπία είναι κινουμε κυκλικά εχω προτεραιότητα. Εάν πατε στον κυκλικο κομβο πριν το κολυμβητήριο θα δείτε τι γίνεται ενας χαμος. Λίγοι οδηγοί γνωριζουν την κίνηση σε κυκλικο κομβο. Στην Αγγλια για παράδειγμα υπάρχει σε ολους τους δρόμους δυπλη και μονή διαχωριστική γραμμή μέσα στις πόλεις που σου λέει ποτε εχεις προτεραιότητα να προχωρήσεις. Το STOP σχεδόν δεν υπαρχει. Καποιος πρεπει να κανει αλλαγες στο κυκλοφοριακο. Θα το δω όταν ελθω Ελλαδα.
Παναγ. Λινίδης (1/8/2017 12:49:12 πμ)
Ο κόμβος αυτός αποδεικνύει, για άλλη μια φορά, ότι ο σχεδιασμός από τα γραφεία, χωρίς επαφή με την πραγματικότητα είναι εγγύηση αποτυχίας. Πολλαπλασίασε το ήδη έντονο πρόβλημα κίνησης στο σημείο και αποτελεί, έτσι, το μεγαλύτερο δώρο για τα φέρρυ της Ερέτριας. Αίσχος!
Μερσινη (8/8/2017 6:40:23 μμ)
Συγχαρητήρια για την μελέτη στον επιστήμονα που μελέτησε και κατασκεύασε αυτό το έργο. Κατάφερε το δεδομένο πρόβλημα του συγκεκριμένου σημείου να το δεκαπλασιάσει μεγαλώνοντας και την ουρά των αυτοκίνητων κατά κάποια χιλιόμετρα όχι μόνο τα Σαββατοκύριακα και τις γιορτές, αλλά και τις καθημερινές . ΑΞΙΟΣ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΤΟΝ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΥΓ σίγουρα στο τέλος κάθε μήνα θα πάρουν και το μισθό τους χωρίς να κοκκινίσουν
Σημείωση: Όλα τα σχόλια αποτελούν προσωπικές απόψεις των συμμετεχόντων, και με κανέναν τρόπο δεν εκφράζουν την άποψη του EVIAPORTAL.GR. Σε κάθε περίπτωση όμως το EVIAPORTAL.GR διατηρεί το δικαίωμα να μη δημοσιεύει σχόλια τα οποία είναι υβριστικού ή συκοφαντικού περιεχομένου.

Photo Gallery

Ιχθυοπωλείο Νικόλας - Χαλκίδα

Αρχή της σελίδας