Ειδήσεις - νέα από την Χαλκίδα και την Εύβοια | Eviaportal.gr

Η εισήγηση που κατέθεσαν οι Τεχνικές Υπηρεσίες της Περιφέρειας Στ.Ελλάδας σχετικά με τη "Συντήρηση δημοτικής οδού Γέφυρα Οξυλίθου – Στόμιο - Πλατάνα":

Μετά τις υπ’ αρίθμ. 4980/8.3.2011, 6426/23.3.2011, 7700/7.4.2011 συνημμένες επιστολές κ. Δημάρχου Κύμης – Αλιβερίου σας ενημερώνουμε τα ακόλουθα:
• Η έρευνα – τεχνική περιγραφή του Πανεπιστημίου Πατρών της μελέτης της Υπηρεσίας Αποκατάστασης Σεισμοπλήκτων (ΥΑΣ) δεν αμφισβητείται από τη Διεύθυνσή μας (ΔΤΕΠΕΕ), είναι χρήσιμη, πλην όμως δεν αποτελεί μελέτη εφαρμογής κατά την έννοια του Νόμου 3316/05 περί μελετών και ούτε ασχολείται με όλα τα προβλήματα σε όλο το μήκος του δρόμου.
• Η υπηρεσία μας έχει αναθέσει τη μελέτη «Αντιμετώπιση καταπτώσεων – κατολισθήσεων επί της δημοτικής οδού Στόμιο – διασταύρωση με επαρχιακή οδό 8 (Οξύλιθος – Πλατάνα)» ύστερα από δημοπράτηση σύμφωνα με το Ν.3316/05 σε σύμπραξη μελετητικών γραφείων. Η μελέτη αυτή περιλαμβάνει την αντιμετώπιση όλων των προβλημάτων της οδού από το Στόμιο έως τη διασταύρωση με την επαρχιακή οδό 8 (Οξύλιθος – Πλατάνα) σε μήκος 2,5 χλμ, ήτοι, πέραν των καταπτώσεων, πολύ σημαντικά προβλήματα κατολισθήσεων και διάβρωσης από την πλευρά της θάλασσας. Περιλαμβάνει όλα τα στάδια μελετών τα οποία είναι απαραίτητα για τη δημοπράτηση του έργου, ήτοι Τοπογραφική, Στατική, Γεωτεχνική, Γεωλογική και Περιβαλλοντική μελέτη, σύμφωνα και με την εγκύκλιο Ε38/2005 του ΥΠΕΧΩΔΕ. Γίνεται προσπάθεια η μελέτη του έργου να ολοκληρωθεί εντός του καλοκαιριού ώστε να δημοπρατηθεί το έργο το συντομότερο δυνατό.
• Η ευθύνη συντήρησης της δημοτικής οδού από γέφυρα Οξυλίθου – Στόμιο – έως την διασταύρωση με την επαρχιακή οδό 8: Οξυλίθου – παραλίας Κύμης ανατέθηκε με την 44070/2194/25.5.09 ΔΔΕ απόφαση Γ.Γ. Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας στην Ν.Α. Εύβοιας. Η οδός, από το εστιατόριο «Φάρος» έως τη διασταύρωση με την επαρχιακή οδό 8 (Οξύλιθος – Πλατάνα), παραμένει κλειστή για όλα τα οχήματα εξαιτίας των πολλών και ουσιωδών (κατά την έννοια του Ν.3669/08) προβλημάτων της. Η άρση της επικινδυνότητας του φαινομένου των καταπτώσεων δεν αίρει σε καμία περίπτωση τη συνολική επικινδυνότητα της οδού, λόγω της ύπαρξης των υπολοίπων φαινομένων (ολίσθηση, θαλάσσια διάβρωση με τμήματα της οδού να υποχωρούν μέσα σε μια νύχτα, σπασμένοι τοίχοι αντιστήριξης από την πλευρά της θάλασσας).




Κάνε το δικό σου σχόλιο

Όνομα
Email (δεν θα εμφανίζεται)
Σχόλια (δεν θα δημοσιεύονται σχόλια με διευθύνσεις προς άλλους ιστότοπους)
* Η συμπλήρωση όλων των πεδίων της φόρμας είναι υποχρεωτική.
3D ΕΠΕ Τέντες Αιδηψού - Σάκης Μοσχόπουλος

Αρχή της σελίδας